2008. október 28., kedd

És ismét játék

Újabb játékra kaptam meghívást. Méghozzá két helyről is, úgyhogy most már igazán illik teljesítenem a feladatot. :-)
Csigamama és Nórikáék is szeretnék, ha megosztanék magamról 7 dolgot, amit eddig nem említettem.

A játékszabályok a következők:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Hát legyen: :-)

1. Balkezes vagyok.
(Néha kétbalkezes, de ez más kérdés. :-) )
2. Még soha nem tört el egyetlen csontom se, így nem is tudom, milyen érzés gipszben lenni, viszont az arccsontom 5 évesen elrepedt egyszer, ugyanis elfújt a szél egy nagy viharban a Balatonnál, és nekirepített a teraszunk élének.
3. 11 évig tanultam zongorázni. Ez jól hangzik, de mivel sosem voltam szorgalmas, ezért csak olyan közepes, nagyon iskolás szinten tudok muzsikálni. Viszont vágyom egy zongorára(vagy csak egy pianinóra) ha lenne, szívesen játszanék rajta.
4. Borzasztó félős vagyok. :-( Hétköznapi dolgoktól, mélységtől, magasságtól, extrém balesetektől, és egyáltalán ezerféle dologtól bírok parázni.
5. Gyerekkoromban fölvettek a Magyar Rádió gyerekkórusába, sikeresen végigjártam a többfordulós felvételit, de végül mégsem léptem be a kórusba, mert nem volt kedvem átmenni a kórusiskolába, a sajátomból meg nem engedtek volna el annyi fellépésre. Lehet, hogy kár, én ma már inkább csak érdekességként tartom számon, így is évekig énekeltem különböző kórusokban, ha nem is ennyire nívósban, mint a rádióé.
6. Szoktam csúnyán beszélni, főleg ha dühös vagyok. Nem azért említem, mert büszke vagyok rá, sőt küzdök ellene, főleg Bori miatt, de ez mondjuk a blogból tényleg nem derül ki, és ennek azért örülök, hogy legalább írásban vissza tudom fogni magamat. Élőszóban pl. az előző bejegyzés szövege is kicsit vulgárisabban hangzana...
7. 3 testvérem van, egy nővérem, egy húgom, és egy kisöcsém, de mindegyikük féltestvérem - és például a húgomnak, meg az öcsémnek a nővérem egyáltalán nem rokona - bár nekem ettől még mind ugyanolyan édesek. :-) Szóval kicsit kusza családom van, sokan többszöri magyarázat után sem értik, hogy akkor nálunk ki kinek a kicsodája.

Most ezek jutottak eszembe így hirtelen.
Hú, nem is olyan könnyű találni 7 további játékost... nézzük csak...
Pocakos Macska, RKriszta, Ingrid (bár lehet, hogy ő már unni fogja, mert én emlékszem rá, hogy néhány hónapja ő már megosztott magáról egy hasonló listát a blogján, szintén egy játék keretében...Szóval Ingridem, csak ha van hozzá kedved.)Valamint: Orsi, Áron és anyukája Bea - és ez esetleg tényleg lehetne két kör, hiszen Áron már komoly nagyfiú, biztos róla is akad 7 érdekesség, de természetesen nekik adunk most egy kis haladékot, mivel úgy értesültünk, hogy Bea épp egy intenzív náthával küzd, ezúton is jobbulást neki!
És végül, de nem utolsó sorban AnyabanyaÉvi listájára is kíváncsiak lennénk.

3 megjegyzés:

Ingrid írta...

Köszönöm a felkérést. Igen, valóban írtam már a titkaimról, de most akkor Helénán lesz a sor ;)
Puszillak és a csúnyabeszédért ejnyebejnye.... (pedig én is küszködöm vele :/)

PM írta...

Azért jó ez a játék, mert tényleg többet meg lehet tudni a másikról :) Mondjuk az arccsonttörés durva lehetett :( Csúnya beszéd meg... Hajjaj, néha én is :(

Orsi írta...

Szia Panka, elkészültem. :)
Van olvasnivaló nálunk bőven, úgyhogy gyere. :P