2008. november 8., szombat

Közérdekű (2)

Egy petíciót szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani. (link a bejegyzés végén)

Az új költségvetési törvényjavaslat megvalósulása esetén az egész hazai korai fejlesztés lehetetlen helyzetbe kerülne, mivel az eddig sem túl magas állami támogatásukat olyan mértékben tervezik csökkenteni, hogy az gyakorlatilag a korai fejlesztő intézmények teljes ellehetetlenülését vonná maga után.

Talán van, aki a korai fejlesztést csak afféle szabadidős elfoglaltságnak képzeli, olyan gyerekek számára, akikkel "máshol úgyse foglalkoznának", de ez nagyon nem így van. Korai fejlesztéssel egy-egy fogyatékot akár teljes mértékben fel lehet számolni, de mindegyikre nagyon kedvező hatással van, azok a fogyatékos gyerekek, akik megkapják ezt a fejlesztést, később sokkal nagyobb eredményeket tudnak elérni az életben, másként fogalmazva, sokkal "hasznosabb tagjai" lesznek a társadalomnak, tehát ha minden érzelemtől, és moráltól elvonatkoztatunk, még akkor sem nevezhető ésszerű, vagy jogos döntésnek ez az intézkedés.

Köszönöm ha aláírjátok , szerintem ez egy olyan ügy, ami mellé érdemes kiállni.

4 megjegyzés:

Orsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Orsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Orsi írta...

Szóval...
...az előbb majdnem felfedtem egy titkodat, amit még nem mindenki tud...
Az eltávolított megjegyzésbe annyit írtam, hogy megtettem, én is aláírtam a petíciót, mert teljesen egyetértek ezzel a kezdeményezéssel.
Illetve még azt írtam utóiratban, hogy szívesen olvasnék a pocaklakóról, hogy miket csinál mostanában, mik vannak benned - anyai és terhességi oldalról - vele kapcsolatban. ;)
Szóval a nevet írtam a megjegyzésembe.
De gyorsan töröltem. ;)

cucka írta...

Aláírtam... bárcsak többet is tehetnénk! :S
Annyira örülök, hogy ilyen szerteágazóan mindenfélével is foglalkozol! :)