2009. január 6., kedd

Átnyergelünk

Kedves blogolvasók!
Mint azt már korábban is jeleztem, Janka születésével új blogot indítunk, szeretném ha ez a blog ezen a néven őrizné tovább hármasban eltöltött napjainkat.
Ezután itt lesznek olvashatóak írásaink:

http://borkajanka.blogspot.com

Maradtunk tehát a blogspoton, csak a dizájn változik, és a név. :-)
Továbbra is szeretettel várunk mindenkit, aki itt olvasott minket, és persze bárki mást is. Az új blogon természetesen még rengeteg csinosítást finomítást tervezek, de egy új poszt már most is olvasható ott, első négyesben töltött napjainkról.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó így látni Titeket, gyönyörű kis család vagytok! :)
Szép az új blog tényleg, de nekem is hiányozni fog a régi (azt hittem, a réginek lesz új neve mostantól...de értem ezt a koncepciót is, Te igazságos Mama!)
Puszi!
ui.: biztosan én vagyok a béna, de a másikon nem tudtam kommentelni. Lehet, hogy ott nem-blogger földi halandók nem tudnak írni?

Kata írta...

Akkor OTT is kiteszlek oldalra :-)