2007. november 3., szombat

Pihi, relax, lófra

Sétálunk, nagyokat eszünk, rengeteget nevetünk, annyira kiccsalád vagyunk, hogy csak na, szóval élvezzük a négy nap munkaszünetet, ahogy csak tőlünk telik. Nagyon nagyon jó.

Tegnap még shoppingolni is voltam. Mert megérdemlem. :-) Méghozzá báli ruhát, a jövő szombati bálra, és ez bizony nem volt egy könnyű küldetés, mert minden ruha szűk volt rám mellben - hiába, hát valószínűleg nem a szoptató kismamákat tekintik az alkalmiruha-készítők a legfőbb bázisuknak.
Amelyik ruha meg véletlenül jó volt, az mocsok drága volt, persze ezen nem lepődtem meg. Azon már inkább, hogy a Mango-ban az eladókislány minősíthetetlenül tapló stílusban közlekedik a vevőkkel, példának okáért velem. Most már végképp eldöntöttem, hogy el kell végeznem valami asszertivitási tanfolyamot, mert baromi dühös voltam magamra, hogy ismét csak "lépcsőházilag" mondogattam oda... szép csendben, magamban.

Ámde végül, happy end: a C&A-ban (ez itt a reklám helye) megleltem álmaim estélyijét. Majd lesz róla kép is, mondjuk jövő szombaton, mikor magamra öltöm.

Tegnap este volt dorbéz is, a mai elmaradt helyett. Ma Quimby -re akartunk menni, de már nem kaptam tegnap jegyet, pedig még az Almássy-ra is elmentem érte...(Először egy jegyirodában próbálkoztam.) :-( Szóval ehelyett voltunk tegnap füstölődni az Egyetem Kávézóban a többiekkel. Fiúk Munchkinoztak, én Dórival beszélgettem. Jó volt, csak persze most is álmos voltam.

Borka pedig a következő tevékenységekkel múlatja idejét:


Egyedül fogja a cumisüvegét

Halat idomít


Pelust eszik

És ha mindezekben elfárad, akkor egyszerűen csak aranyos. :-)

Nincsenek megjegyzések: