2007. november 9., péntek

Átaludta az éjszakát !!!

Mármint Bori. Bizony. Persze ezáltal mi is. 8 teljes órát egyhuzamban, megszakítás nélkül! Halleluja!

Fantasztikus érzés volt. Reggel úgy ébredtem, mint akit kicseréltek. Gyermektelen, vagy túl régen babázó olvasóink kedvéért próbálom ecsetelni ennek jelentőségét: Három és fél hónapja nem aludtam 6 óránál többet egyhuzamban, de a jellemzőbb inkább az volt, hogy 3 órát sem sikerült megszakítás(értsd gyereksírás) nélkül szundítanom.
Napra pontosan július 23-án, azaz Bori születése napján aludtam utoljára egy igazán jólesőt, mivel aznap éjjel még beadtam szegényt aszalódni a csecsemősökhöz.

Ennek örömére reggel turbó üzemmódban összekaptam egy kicsit a lakást, majd a nap hátralévő részében Borkával mókáztam. Itt volt Nagyi is, így ő is megszemlélhette kedvenc (lévén egyetlen) unokájának frenetikus mutatványát. Az átfordulást.
Ezennel megosztom a nagyérdeművel az erről készült exkluzív képsorozatunkat. Csak itt, csak most, csak önöknek.


Ez egy hátról hasrafordulást örökít meg, mert most ez megy Borinak jobban, ami azért érdekes, mert a hasról hátrafordulást kezdte próbálgatni hamarabb, de az még nem megy neki teljesen egyedül- -illetve csak néha.

Ezen a héten rengeteget fejlődött forgolódás terén, olyan kitartóan edz, mint egy sportoló, verseny előtt. Ma is egész nap ezt próbálgatta.

El is fáradt alaposan, a fürdés utáni tápját már álmában ette meg.
Mi is elfáradtunk alaposan, megyünk is aludni, jó éjt gyerekek, aludjatok jól, álmodjatok székeket(!)/by Bence - Boszi unokaöccse/

Nincsenek megjegyzések: