2008. január 5., szombat

Nyavalya

Az a wc-n ülős, vödörbe hányós fajta.

Egyelőre szerencsére csak engem döntött le a lábamról, bár már Laci se érzi magát túl jól. Én annyira pocsékul voltam egész éjjel, hogy ma végül vizsgázni se tudtam kimenni.
Nagyon nagyon remélem, hogy Borka nem kapja el.

Valószínű(sőt gyakorlatilag biztos), hogy a csütörtöki baba-mama találkozón kaptam el, mert ma az összes ottlévő anyuka ugyanerről számolt be a fórumon. A szerencsésebbeknél csak a mama kapta el, de az egyik családban már a kislány is rosszul van. :-(

Megyek is aludni, csak szívderítőként fölteszek két édes képet a kisasszonyról:

Egy kompromittáló dokumentum, arról, hogy mennyire kiütötte magát szilveszterkor. :-)


És egy copfos:


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a copfos kép nagyon aranyos! :)