2008. március 6., csütörtök

Ami igaz, az igaz... :-)




4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kis huncut....tudtam, hogy ízig-vérig NŐ! Rendben van így. :)

Névtelen írta...

Nem akarja leszedni magáról ezt a valamit. ?? Hu, de értelmes vagyok ma..
RKriszta

panka írta...

Kriszta, nem akarja, ezen én is meglepődtem, de napközben nem tűnik úgy, hogy zavarja.
Viszont a leszedésnél oltári nagy balhét csap, amúgy teljesen jogosan, szívem szerint én is vele bőgnék, mert ez pont olyan pocsék, mint amilyennek tűnik. A szeme körüli érzékeny bőrről kell leszedni minden este ezt a hülye tapaszt.
Mivel okos, most már reggelente is cirkuszol, mikor felrakom neki, mert már tudja, hogy mi ez.

Hát ez a helyzet a szemtapasszal. Most mindjárt megyek is aludni, mert sajnos bennem is bújkál valami betegség, de ezt még mindenképp le akartam Neked írni. Nehogy már emiatt ne menj nyugodt lélekkel szülni ma éjjel. :-)

PM írta...

Jaj szegénykém :( Viszont olyan édes :) Neked is jobbulást!