2008. március 3., hétfő

A baj nem jár egyedül...

Tegnap délután meglátogattuk Nagymamát a kórházban(Mama, meg én, Borka közben itthon volt Lacival). Magánál volt, lehetett vele beszélgetni is, de nagy fájdalmai voltak, több csavart tettek a combjába. Mialatt ott voltunk, nagyon felszökött a láza, és borzasztó magas lett a vérnyomása(190/100 !!!), de közben folyamatosan kapta infúzióban a láz-és fájdalomcsillapítót, meg a vérnyomáscsökkentőt, így mire eljöttünk kezdett jobban lenni. Nagyon örült nekünk, vittem neki egy fényképet Borikáról, hogy erőt adjon neki a gyógyuláshoz.

Hogy biztosan ne unatkozzunk... : Borika is lebetegedett. Még soha nem volt lázas - mondjuk 7 hónap alatt szerintem ez szép eredmény - most sem borzasztó, de fixen 37,5 fölött van. Már tegnap este ennyi volt, kapott éjszakára lázcsillapító kúpot, amitől le is ment a láza - bár így se volt valami remek éjszakánk - de ma délelőtt megint felkúszott ugyanannyira, így délután elvittem az gyerekorvosunkhoz. (Igen, még ugyanaz a dokink, de ma aránylag készséges volt.)
Azt mondta, ez valami vírusfertőzés, egyelőre nem ad rá antibiotikumot, igyon sok folyadékot, és csillapítsuk a lázát. Kis hasmenése is van Borinak, arra Normaflore-t ajánlott.

És hogy egész biztosan ne... : Ma reggelre Laci is rosszul érezte magát, nem is ment dolgozni, pedig ahhoz nála komoly indok kell. Úgyhogy ma megnyitottam a családi kórházamat.

S ha ez még mind nem lenne elég: előbb felhívtam nagybátyámat, hogy referáljon Nagymama állapotáról, mert ma ő készült meglátogatni, erre kiderült, hogy mivel 7 óra után pár perccel értek oda, nem engedték be őket a kórházba. Pedig Nagypapa is ment velük, szegénykém már dél óta felöltözve várta őket, annyira be akart már menni Nagymamához, még bonbont is vett neki. Amúgy ha együtt vannak, folyton piszkálják egymást, de azért ilyenkor kiderül, hogy nem jó nekik egymás nélkül.
Szóval most senki nem tud semmit Nagymamáról, ráadásul szegény biztos szintén egész nap várta, hogy valaki meglátogassa. Azt mondjuk tudja, hogy voltak bent nála, csak nem mehettek be, mert végül legalább a csomagot sikerült felküldeniük neki, amiben hálóingek, meg más fontos apróságok voltak.

Hab a tortán: Odafelé Nagypapa is megbotlott és elesett, hiába fogták kétfelől, de szerencsére nem lett semmi baja az ijedtségen túl.

:-(((
Megyek aludni, hátha a holnapi nap több jót hoz.

4 megjegyzés:

PM írta...

Jaja szegénykék :( Jobbulást a családnak :(

Névtelen írta...

Én is jobbulást kínánok! Nagymamának különösen. Ebben a korban már nem könnyű.... Sajnálom, hogy a Papi nem jutott be hozzá :(
Borka: nem lehet, hogy jön a foga? Nekem gyanús ez a hasmenés-láz összkép... de csak egy tipp.
Neki is jobbulást!

Ingrid

Névtelen írta...

Nem engedték ne őket? Hol van ez akorház? ilyet mostanság nem is hallottam,,,,szegénykém, remélem jobb napok jönnek most már!! Kitartást neked!!!
RKriszta
Ha-ha--Ingrid is névtelen itt

panka írta...

Uzsoki. A kórház.