2008. március 7., péntek

Dupla bréking

Bréking No.1. : Kedves ismeretlen ismerősünknek, RKriszta blogger-mama társnak ma délelőtt megszületett kicsi fia: Barni!
Isten hozott idekinn, Barnabás, már nagyon sokan vártunk téged!
Talán furcsa, de így ismeretlenül is annyira drukkoltam nektek Kriszta, egész délelőtt jártomban keltemben csak arra tudtam gondolni, mi lehet most veletek, és nyílt színen bevallom, elsírtam magam a meghatódottságtól, mikor kitudódott, hogy megszületett a gyönyörű kislegény!
Akkor még egyszer, itt is,( hátha egyszer majd Barni körüli bokros teendőid közt jut rá időd, és benézel hozzánk) :GRATULÁLUNK!!!

Bréking No.2. : Tény, hogy kisebb dologról van szó, de a mi életünkben most ez is hatalmas áttörés - szó szerint:-) - BORIKÁNAK KIBÚJT AZ ELSŐ FOGA!!!
Vicces, mert én lehet, hogy észre sem vettem volna, de anyukám itt járt ma nálunk, és ő vette észre, mikor Borka jó szokásához híven megkóstolta az ujját. Még csak egy kis éles fodrocska, úgy érzésre - mert megnézni nem hagyja - de szerintem mire a Papa hazaér(holnapután) már teljesen ki fog bújni.
Mit szólsz, Ingrid, ezek szerint lehet, hogy jó volt a diagnózisod pár napja, mikor a fogzásnak tulajdonítottad Borka nyűgeit! Bár a doktornő vírust emlegetett, azt hiszem most már örökké homály fedi, hogy mi is volt a lázas nyavalya oka.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok az első foghoz!!!! Nagyon nagy dolog, és éppen nőnapra kaptad ;)
Boldog nőnapot csajok holnapra :)

Ingrid és Heléna

PM írta...

Mindkettő hírhez gratulálok :) Reméljük gyorsan és gondtalanul jön a többi fogacska ;)