2008. március 8., szombat

Cebitelek

Külföldi tudósítónk jelenti:


Ennek a bejegyzésnek kivételesen semmi köze Borihoz, leszámítva, hogy persze hiányzik
és fürdetés után hívom a mamáját, hacsak le nem hal az internet. Éppen nemzetközileg kapcsolatot építek a cebiten, lesz is majd hamarosan kép Prezentáló Papáról addig is annyi, hogy este a kapcsolatépítés jegyében elmegyünk sörözni keresztapával.


Lesz majd bővebb élménybeszámoló is, addig is a mai nap tanulsága:


Bármilyen ingyen ajándék bármely országban képes tömeges őrületet kiváltani. Egy félkarú rablón megnyerhető piros esernyő jólétileg tespedt németek tucatjait ingerli elszánt tolakodásra. Nem is beszélve Attiláék pendrive-járól (ami nem is ajándék) és a magyar stand Rubik-kockával ellátott kulcstartójáról (na, abból még én is hoztam, de persze csak hogy Borinak legyen játéka :-)

2 megjegyzés:

panka írta...

Oké, akkor elkezdem megtanítani Borinak, hogy hogy kell kirakni a Rubik kockát. Igazad van, épp itt az ideje, hogy végre legyen valami tisztességes fejlesztő játéka is ennek a szerencsétlen gyereknek.
:-)
Hiányzol...
Puszilunk: a csajaid :-)

Névtelen írta...

bizony, ügyesen kapcsolatépítettünk...sörözésnek csak azért nem nevezném, mert én nem iszom sört :)
helyette viszont sajnos ittam Jagert meg fügepálinkát...na de mind1 is, a lényeg, hogy jól éreztük magunkat :)
képeket meg majd holnap küldök, ha el nem felejtem.

üdv,
Keresztapa a.k.a. Attila