2008. április 28., hétfő

Coming soon...

Hm... Hogy is kezdjem...

Ezúton is elnézést kérek kedves olvasóinktól, igazán elhihetitek, hogy nem szokásom holmi pisis papírfecniket közszemlére tenni, de úgy érzem, jelen esetben mégis kivételt tehetek, ezek talán számot tarthatnak némi érdeklődésre:

Ma készültek. Azért kettő, mert egy teszt nem teszt - mint tudjuk.
De mindkettő ugyanazt mutatja, minden kétséget kizárva.
Teljesen outsider (esetleg férfi) olvasóink kedvéért egyértelművé teszem: igen, ezek terhességi tesztek, és igen, azt mutatják, hogy kis családunk néhány hónap múlva újabb fővel bővül.
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Szeretném rögtön elejét venni a döbbent kérdéseknek, miszerint terveztük-e.
Hát persze. Igaz, hogy néhány hónappal későbbre, de ez részletkérdés. :-)
Ez mit sem változtat az örömünkön.
Isten hozott kicsim, érezd jól magadat odabenn, remélem kényelmes a kis lakosztályod, gyarapodj, nődögélj, néhány hónap múlva pedig szemtől szembe is megismerjük egymást!!!

Azért az óvatos fogalmazás, hogy "néhány hónap múlva" mert még nem jártam orvosnál, így csak körülbelül tudom, hogy hány hetes terhes lehetek. De jövő héten erre is fény derül, és akkor kikerül majd egy újabb vonalzó a már meglévő mellé...

Természetesen rengeteg érzés, gondolat kavarog most bennem, öröm, boldogság, várakozás, meglepettség, és persze, legyünk őszinték, egy csöppnyi félelem is, hogy miként fogok helytállni kétgyerekes anyukaként.
De hiszem, hogy az életben nincsenek véletlenek, biztosan ennek is oka van, hogy ilyen hamar kopogtat nálunk a kistesó, épp ezért abban is biztos vagyok, hogy sok örömünk fog telni ebben az új helyzetben.

Hát ennyi. Remélem nem fordult le senki a székéről a döbbenettől, én majdnem megtettem ma mikor a fenti látvány tárult elém. :-)))

14 megjegyzés:

PM írta...

Hát bizony de :D Itt vigyorgok, hogy engem biz' nem versz át, aztán rögtön fejszámolást végeztem, hogy ez nem az egy évvel ezelőtti teszt... És továbbolvastam :) Sok-sok szeretettel gratulálok, boldog, problémamentes gömbölyödést kívánok és úgy örülök, hogy Panka tesóját pocaklakókorától "ismerhetem" Hatalmas virtuális puszit küldök :)

Tibi írta...

Mi is megtettük egy pár órával korábban :P

Nagyon nagyon gratulálunk és nagyon jó egészséget, sok boldogságot, kevés mekkékhatást, stb...

Puszi:

BOT

Tibi írta...

Természetesen K=L, ez nem a hír hatására bekövetkező dadogástünet, hanem sok volt a munka és már fáradok :) Gratulálunk mégegyszer, vigyázzatok magatokra!

Vica írta...

Kedves Panka!

Először is szívből gratulálok! Én vasárnap csináltam, igaz csak egyet, de az pozitív lett. Szóval együtt szülünk!!:o))Vigyázz Magatokra! Puszi: Vica

panka írta...

Vicaaaaaa! :-))))))))))))))))))))
De jó! Pont most gondoltam rá, hogy mostanság senki nem terhes az ismeretségemben, egyedüli kismami leszek... de akkor mégse!!!
Nagyon örülök!!!
Puszi: P.

panka írta...

És természetesen Picur - mert ez a neve - máris köszöni mindenkinek a sok gratulációt. :-)

Névtelen írta...

Nem is kellett olvasnom, csak Noémi hívott, hogy "olvastad már a blogot? Mert ha nem, akkor olvassd!" és rögtön tudtam, hogy ez lesz! :)

Hajrá Panka, nem lesz itt semmi gond :)

Névtelen írta...

Lebuktam, nem tudtam titokzatoskodni.... :)
Közben beszéltük, de azért írom itt is: éljen-éljen és hajrá-hajrá! :)
Puszi,
N

Névtelen írta...

Óriási gratula!
Én is csak számolgattam először, hát hiába. Nem visszafelé, hanem előre kell ;)
Gyönyörűséges 9 hónapot kívánok!

glaci írta...

Na, közben Panka elővette azt az ősi sumér számlapot, amit az orvosok is használnak, és december 24. jött ki :-)

panka írta...

Kedves Zsó, köszönjük a gratulációt... Mondd csak, nem kahatnék egy meghívót a blogotokra, hogy én is megcsodálhassalak titeket? :-)))
Az email címem: bpanka83@gmail.com

Névtelen írta...

Nagyon sok szeretettel gratulálok ehhez a csodálatos hírhez :)))
És várom a fejleményeket!
ÁronAnyu

Ingrid írta...

Tiszta szívemből gratulálok!
Először elkezdtem számolgatni, hogy mikori is lehet (nem olvastam még a bejegyzést).
Kiokoskodtam, hogy a Borkáé nem lehet, hiszen Ő nem egy évvel ezelőtti tesztelés eredménye :)
Aztán elkezdtem olvasni és őszintén mondom: ledöbbentem :)
Nagyon nagy boldogság és kis csoda költözik most hozzátok :)
gyönyörű pocakosodást kívánok Neked!

ingrid és heléna

Névtelen írta...

Még egy gyönyörú kislány mint Borka, vagy esetleg egy helyes kisfiú? HÁt gratulálunk nektek!! De izgi, megint egy baba...

Micsoda véletlen , mert tényleg minket láttál..kár , hogy nem álltatok meg..de jó lett volna!!
Sok puszi..és gyere a hirekkel
RKriszta