2008. április 26., szombat

Képben mondom el :-)

Mostanában rámtört a kattintgathatnék, Borka pedig remek témákat szolgáltat ehhez.
Először is, néhány napja így találtam őt a járókában, mikor pár perc után visszajöttem a konyhából.

Már óvatos vagyok a megfogalmazásokkal, nem merem kihirdetni, hogy ül, mert azóta sem láttam őt így, de hogy akkor, egyszer, valahogy sikerült felülnie, az tény. Mindenesetre nagyon örültem neki!

Következő képünk "Csak lezseren!" jeligével:

Variáció az előzőre, kendővel:



Hordja ám a szemüveget is a mi anyókánk!


Néha. Sajnos újabban félpercenként leveszi, nem dühből, vagy nem is annyira azért, mert zavarja, csak mert örül, hogy le tudja venni, és játszani szeretne a szemüveggel. Máskor meg a tapaszt szedi le, szóval nem állítom, hogy mindig maradéktalanul eleget teszünk a szemészeti előírásnak, de igyekszünk, és türelmesen (khm, vagy türelmetlenül...) ragasztgatjuk újra, és adjuk fel rá hússzor is egy nap az okulárét.

Csodás megfiatalodás, anyókából csinos kislány:

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

De édes képeket csináltál.. kattintgass csak nyugodtan.
RKriszta

Ingrid írta...

Már délelőtt szerettem volna írni, de aztán elmentem kertészkedni....
Szóval, az anyókás kép isteni! Nagyon édes a lányod minden beállításban-pozícióban-urhában-szemüvegben-nélküle
semmit nem tudsz ráadni, ami rontana a csodálatos kisugárzásán :)

Puszi,
Ingrid

PM írta...

De édes az üldögélős kép (is), látom az FP kockát ;)
Ingriddel egyetértek, annyira szép kislány, hogy bármilyen beállítás készülhet Róla :)

Orsi írta...

Ööööööööööö.... ööööö....hát.... gyönyörű a Borika nagyon. ;)

panka írta...

Orsi :-))))))))))))))))

No meg természetesen mindenkinek köszönjük a kedves sorokat, de Orsi most valami másra reagált... :-))) (Hm. Lásd köv. poszt.)