2008. április 14., hétfő

Egy igazi tavaszi hétvége

Gondolkodtam, hogy miként számoljak be az elmúlt hétvégéről, hogyan tudnám legjobban visszaadni a hangulatát, végül arra jutottam, a legegyszerűbb, ha megmutatom a képeket, amiket az elmúlt napokban kattogtattunk.

Egy kis magyarázatot azért mellékelek. Szombaton, mint már említettem, Bogika és szülei tették nálunk tiszteletüket, erről most csak néhány kép készült.
Vasárnap családi napot tartottunk, délelőtt hatalmas sétát tettünk a Feneketlen tó környékén, Borka hintázott is.

Hazatérve hirtelen felindulásból fondüzésbe kezdtünk az erkélyen a csodálatos napsütésben. Ez a remek program nem jöhetett volna létre, ha nincs Noémi és Attila, akiktől a fondükészletet kaptuk. Még karácsonyra, de eddig nem volt érkezésünk kipróbálni. Jelentem, a készülék kiválóan üzemel, ezúton is köszönet érte. :-)
Borka is nagyon élvezte a programot, bár egy idő után őt letettük aludni, és nélküle folytattuk az ínyenckedést.
A napot családi videók nézegetésével koronáztuk meg.

Tehát a felvezető után, a képek itt tekinthetőek meg.

4 megjegyzés:

Ingrid írta...

idilli hétvége :)
Jók a képek nagyon, a fondü pedig incsiklandó !

Ingrid

Névtelen írta...

Szuper, hogy bevált a fondue-készlet,legyen benne sok örömötök! A teljesség kedvéért: nemcsak mi (N&A) kellettünk a dologhoz, mert Mami is benne volt az ötletben és az ajándékban. :)
A képek helyesek nagyon, és milyen klassz, hogy jönnek a jó idők és lehet "erkélyezni" is! :)

PM írta...

Dejó, dejó :) Annyira szépek vagytok! :) A kajcsi meg hmm, éhes lettem :D

Bea írta...

A felpattantam a mama hátára kép az abszolút kedvenc, olyan vidáman mosolyogtok! Mindig csak ilyennek lássunk benneteket!
Áron üzenete Borikának: bababbammm gmmmm, nem tudom mit jelent, de ezt hajtogattam amíg néztük a sapkás fotókat.