2008. április 17., csütörtök

Elkészült

A szemüveg.
Egyelőre nem szereti igazán, de hát ez nem túl meglepő. Első találkozásra krokodilkönnyekkel üvöltött, ha ráraktam, és fél pillanat után tépte le magáról.

Fürdés előtt viszont már 20 percig elviselte magán. Igaz, csak úgy, hogy beültettem a kendőbe - ezúttal arccal előre, hogy nézelődhessen - de ezt is hatalmas eredményként értékelem, nagyon büszke vagyok Borira.

Maga a szemüveg olyan, mint egy kis ékszer, egyre jobban örülök, hogy egy ilyen finom kis színtelen keretet választottunk, furcsa is lenne ennél karakteresebb, színesebb, Borka kicsi babaarcán.

Bár egész este fotóztuk az új szerzeményben, egyelőre nem vagyunk a szemüveges fotózás nagymesterei, alig készült használható kép.
Hol becsillant, hol bemozdult, hol sírt, hogy vegyük már le...
Ezt az egyet ítéltem közreadhatónak, de biztos lesznek majd még jobb fotók is.

Borikám, drága, gyönyörű vagy, és ezen semmi, de semmi nem változtat, se szemüveg - főleg mivel tényleg tüneményes vagy benne - se tapasz, se bármi más.

6 megjegyzés:

PM írta...

Tökéletesen egyetértek az utoló mondatoddal :) Gyönyörű kislányod van és ez a finom keret kiemeli a kis arcát! Biztos nehéz megszoknia, furcsa neki de szerintem gyorsan megbarátkozik vele!

panka írta...

Hú de gyors voltál! :-) Még itt szerkesztgetem ezt a bejegyzést, erre látom, hogy máris van hozzá komment. :-)))
Mi is reméljük, hogy hamar megszokja.

Névtelen írta...

Csatlakozom, csatlakozom!
Édes kis ékszer ez, ami segít Borkának még szebbnek látni a világot! :) Drukkolok, hogy hamar megbarátkozzon vele. Amilyen ügyes a tapasszal, elég jók a kilátások... Ejj, a szó szoros és átvitt értelmében is! ;)
A szemüveges fotózás műhelytitkairól pedig kifaggatjuk Attilát.
Puszik!

Névtelen írta...

Mire ideérek, mindig már csak ismételni tudnám az előttem szólókat, úgyhogy...tudjátok úgyis mit mondanék ;)

Bea írta...

Borika nagyon szép kislány, formás arca, mindene. Végignéztem mind a 14 fotósorozatot a picassan. A szemüveg pedig egy kis diszkrét darab, szerintem jó választás volt. Remélem, hamarosan észre sem veszi majd, hogy ott van az orrán.
Áronék

Ingrid írta...

Ó, hogy mindent elmondtak előttem....
vagyis csak majdnem! Szemüveges lévén tudom, hogy milyen fontos a diszkrét darabok választása. Ez azért jó, mert bármihez felvehető és a tapasszzal sem tűnik soknak.
De olyan szép, és úgy megszokja majd.... Igazad van, semmi nem változtat a szépségén....

Sok puszi a kis okos fejére :)