2008. május 15., csütörtök

Borbála üzletasszony

Borikáról ma kiderült, hogy titokban milliók fölött rendelkezik, és az édes ártatlan kislány álarca mögött, egy minden hájjal megkent üzletasszony lakozik...

Legalábbis erre következtettünk, mikor délután rajtakaptuk, hogy telefonhívást kezdeményezett az Erste bank felé. :-DDD

Nagymamáéknál történt az eset, ezért csak másodkézből ismerem az eseményeket, de Borinak valószínűleg sikerült fölemelnie a telefonkagylót, majd megnyomnia a "redial" gombot, és mivel Laci szülei előtte az Erste bankot hívták utoljára, így a készülék őket tárcsázta ismét.

Beszélgetésre nem került sor, mivel a szemfüles nagyszülők közbeavatkoztak, de minket azóta sem hagy nyugodni a gondolat, hogy kislányunk épp a többmilliós kötvényei felől akart érdeklődni. :-D

Pedig amúgy egész szolíd, bájos kislánynak tűnik, nem?

(Hm, rólam nem túl előnyös a fotó, mivel ma nem voltam túl jól - ezért is volt Borka délután a nagyszülőknél egy órácskát. De mivel Bori nagyon édes rajta, ráadásul a kép egy igazán meghitt anya-lánya pillanatot örökít meg - épp együtt majszoljuk a kölesgolyót a Borka kezében lévő pohárkából - úgy döntöttem, leküzdöm hiúságomat és közszemlére teszem magamat kócosan, lerobbantan. Úgysem engem néztek, igaz? :-D )

3 megjegyzés:

PM írta...

Szerintem mindketten nagyon csink vagytok a képen (ööö mindhárman :D ) Nahát, Borka tudhat valamit :) Mióta Norka a szgépet kezeli azóta én is a titkos netenrendelésektől tartok ;)

Névtelen írta...

Nekem első gondolatom, ahogy a képet megláttam, az volt, hogy milyen szépek vagytok... Észere sem vettem, hogy ne lennél a toppon...
Bori pedig... vérbeli üzletasszony, csak jól titkolja ezzel az angyalarccal :)
Édes....

Orsi írta...

Szépek vagytok mindketten. :)
Bori pedig nagyon ügyes, hogy máris tudja használni a telefont. Úgy tűnik, nem fog gondot okozi a technikai eszközök használatának tanítása nála. :))

Puszi
BOT