2008. május 17., szombat

A kis őszinte

Néhány napja történt, de mindig elfelejtettem mesélni:
Borival vásárolni voltunk, amit egyébként mindig nagyon élvez, most sem volt másként. Csak a sarki kisboltba futottunk ki egy-két dologért, úgyhogy kendőben vittem, ez azért érdekes a történet szempontjából, mert így egy magasságban volt a felnőttekkel, mindent látott, és könnyebben hozzá is fért a dolgokhoz.

Így történt, hogy a pénztárnál állva Borka észrevette az előttünk fizető férfi sörösüvegeit, s lelkesen elkezdte azokat fogdosni, csapkodni. Elhúztam a kis kezét, és mondtam neki:
-Borika, nem kell az neked, nem iszol te még sört.
Mire Bori felháborodva:
-De,de,de!!!
:-DDD

Hát lebuktunk. Most már a boltban is tudják, hogy sörrel itatjuk a gyereket. :-)))

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Milyen édes! Mindig elérzékenyülök és meghatódom, amikor egy ilyen pici baba megteszi első határozott véleménnyilvánítását, még ha égő is az a szülők számára, akkor is :)
Ti pedig lebuktatok, na bumm ;) :D
itt az ideje a gyereket leszoktatni a káros szenvedélyekről, mert most már árulkodik mindenfelé a szüleit illetően ;)

Névtelen írta...

Sör?? Itassatok vele legalább valami nemesebb itAlt is.. :-)
:-))))))))))

Bea írta...

Igen, biztos vagyok benne, hogy abban a boltban mindenki tudja már :)))
Hiába, lebuktatok... én meg alig várom a következő ilyen kis esetet, ez annyira édes vol :)))
ÁronAnyu

PM írta...

:)))))))))))))
Borka Te tudod, de az olyan keserűűűűű :) Bizony a gyerekek nagyon őszinték ;))))))))

Névtelen írta...

nem támogatom!
inkább igyon bort!! ;)