2008. június 5., csütörtök

Egy csokor aranyosság

A következőkben nyíltan dicsekedni fogok gyermekem tudományaival, kedvességével és okosságával. Borka tömjénezése következik. :-)
De muszáj, mert már annyi ilyen kis aranyosság gyűlt össze, fel kell jegyezzem mindet.

Okos: Egyik reggel nem találtam a saját csatomat, így kölcsönvettem Borka rószaszínű nyuszis csatját, ami valóban nem egy kimondottan anyukás darab, de nem készültünk sehová, gondoltam, itthonra megteszi.
Néhány óra múlva épp mondókáztunk Borival, mikor a kis szemfüles észrevette a csatot a hajamban. Megfogta, megpaskolta, valamit "beszélt" is, majd - egyébként teljesen finoman - elkezdte kihúzni a hajamból. Segítettem neki, és mondtam is, hogy bizony, ez az övé. Mint kiderült, erre ő maga is rájött, hiszen amint megkaparintotta a csatot, akkurátusan odabiggyesztette a saját fejére. :-) Persze a csat nem maradt ott, csak miután beletettem a hajába, mindenesetre Borka egyértelművé tette, hogy szerinte hová való. :-)

Aranyos: Mindenkit elbűvöl, legutóbb például a pénztáros lányokat a kisboltban. Épp fizettem, mikor a pénztáros lány kiintegetett neki a kasszából, és mondta, hogy "szia baba". Mire Bori szintén valami integetésfélét produkált. Ettől persze a lány elolvadt, és kijött a pénztárból megdögönyözni Borit. (Épp nem volt mögöttünk senki.) Borika hálás természet, nem hagyta köszönet nélkül a lelkesedést: hatalmasat berregett a lányra, valamint a kolléganőjére, aki időközben szintén odajött csodálni őt. Ez a berregés tölt be Borkánál jelenleg minden fatikus funkciót, így köszön, így hívja fel magára a figyelmet, így kedveskedik. "Beszélgetni" is lehet vele így. Berregésre berregéssel válaszol.

Tündér: Ad nekünk puszit. Nem cuppanósat, de kérésre odanyomja a kis száját az arcunkhoz, és kicsit meg is nyalogat. :-) Ez a kiváltság csak a Papának és nekem jár.

Ügyes: Ismétli, ha mondogatjuk a kedvenc "szavait". Ezek a mama, baba, dede, brr, tetty. Valamint azt is mondja, hogy aggyá' , emígy parasztosan, és pontosan azt jelenti, hogy adjunk neki oda valamit. Leginkább valami ételt. Említettem már neki, hogy a "kérem szépen" udvariasabb lenne, de ez egyelőre nem hatott rá. :-D
Mindegy, így is nagyon büszkék vagyunk rá. :-)))

Végezetül hadd jegyezzem meg, hogy szerintünk nagyon szép is. :-)

8 megjegyzés:

PM írta...

Egyet kell értsek :) Igazi kis tündér :)

Névtelen írta...

Ilyenekről még sokat írj, jó?! :)

Orsi írta...

A brümmögésnek már mi is szemtanúi voltunk és kaptunk választ is bőven. Olyankor Borikát meg kell zabálni, annyira édes. :)

Névtelen írta...

Csókolom Panka Néni,
kezdem a végén: szerintem is nagyon szép a Borika! Szöszke fürtök, angyalkás mosoly.
Örülök, hogy ilyen okos is a leányzó, mert akkor jókat fogunk beszélgetni telefonon (az én számom 007). Amint látom egy nyelvet beszélünk, tehát értjük majd egymást.
Át tetszene adni egy üzenetet a Borikának? : brrrrrrrrrrr..
Köszönöm szépen.
Kacsócupp,
Áron

Névtelen írta...

Ez mind igaz amit irtál....
:-)

Évi írta...

Nekünk is szép volt,Mondtam is neked, hiába a tapasz, szemüveg egy bájos szép arcocskát nem tud elcsúfitani ilyesmi:-)
És okos, ez egyértelmü:-).
A boltos csajokat mi is ismerjük.Pszt csak megsúgjuk, hogy néha lesz ingyen csokika meg társai is.Igazán bababarátok.

Bébinek pedig jó növögetést.Hajrá és Gratula itt is.
PuszÉvi meg a csajszikák

Névtelen írta...

Szerintem is szép... mit szép??? GYÖNYÖRŰ! A frizurája különösen irigylésre méltó :)

Ingrid írta...

helena@simoningrid.com
Ide várom a címet, ahová küldhetem az ajándékot :)