2008. június 10., kedd

Pay it forward-avagy jótündéres pilótajáték

Juhéé, én is csatlakoztam a jótündér bagázshoz. :-)
Bár alapesetben semmilyen pilótajátéknak nem vagyok híve, ez most mégis kivétel. Már egy ideje kering a blogoszférában a játék, ma reggel pedig én is sikeresen csatlakoztam Ingridnél. :-)

A szabályok tehát:

1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem, valamikor egy éven belül.
3. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

Ennyi, várom tehát a lelkes jelentkezőket! :-)))

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Nagyon szívesen csatlakoznék én is, de sajnos blogunk zártsága nem igazán ad erre lehetőséget.
Még valami. Azelőtt is jótündér voltál, mielőtt csatlakoztál volna, de így legalább "hivatalosan" is magadénak tudhatod az elismerést.

Orsi

Névtelen írta...

Csókolom, szeretnék feliratkozni jótündérnek!
Jujj, de izgalmas :))
Kacsócupp
Áron

panka írta...

:-( Hát nem mondhatnám, hogy tolonganak a jelentkezők... nem vagyok egy kézműves guru, ez tény, de azért ennyire nem lenne rossz az ajándék, amit készítenék...

Na mindegy, nézzük inkább a pozitív oldalát: Áron(illetve Bea) nayon örülök a jelentkezésnek, jegyeztem, 1 éven belül settenkedik az ajándék... :-) főleg, ha a bpanka83@gmail.com címre írsz nekem egy pontos címet, ahová majd küldhetem, de nagyon szájbarágósan írd, úgy, ahogy a kinti posta is rátok talál. :-)

Orsi, mint látod, nincs túl sok jelentkezőm, szóval ha továbbra sem gyűlik össze 3 teljesen szabályszerű jelentkező, akkor én engedélyt teszek veled, szerintem meghirdetheted te is a játékot a blogodon, aztán max. Geri, Dönci és Áky fognak jelentkezni ajándékért. :-)))
A nekem adományozott jótündér címet pedig köszönöm, jólesett. :-)

Orsi írta...

Rendben Panka, azt hiszem, élek a lehetőséggel. :)

Orsi

panka írta...

Oké, Orsi jelentkezését is elfogadtam, de még mindig van egy szabad hely... ne kelljen már tukmálnom, irgum-burgum!

Évi írta...

Én pofátlan vaygok.Ajándékért jelentkeznék, de nem vállalom a saját készitést.Elöször is, mert kézimunka, akkor idöigényes.Másodszor pedig idöigényes.Igy asszem ki is estem.Viccként mondtam hogy kérek, én most nem vállalnám a készitést, csak úgy soron kívül írok jó???

A kép Lacival gyönyörü.Jobb nem is lehetne:-))).Mi tudtuk, hogy elutazott..ühüm...ezért nem játszóztunk ühüm.....(viccelek).Majd pótóljuk.

A Gréta névvel hasonlóképpen jártam mint TE!!!
Nálunk is Lacinak(férjem) tetszett, az ő ötlete volt....Egyetlen név volt ami az én listámról tetszett volna neki,,,,,,az pedig közel volt a szülinaphoz.:-(((

Kiváncsiak vagyunk a pocilakó nemére, igy másodiknál már sokkal izgibb nem??Két leány anyája, vagy egy fiú egy lány anyája leszel-e???Olyan jó dolog elmélkedni.Persze mig le nem leplezi magát kislurkó:-))
Borikát csókóljuk sokszor, ha talizunk adok még neki gyümit.A múltkor félbemaradt:-)))

Pusz, Évi meg a csajok