2008. június 20., péntek

Új szelek...

Ez nem holmi bejelentésféle, inkább csak olyan "hangos" gondolkodás, vagy így lesz, vagy nem...

Egyre gyakrabban merül föl bennem, hogy olyan új tartalmakkal gazdagítsam a blogot, amik némiképp túlmutatnak egy szokványos babablog keretein. (Oké, melyik babablog szokványos, a maga nemében mind egyedi...)

Ezzel a bloggal az alapvető célom az volt, mikor elkezdtem, hogy egy szép emléket készítsek Borinak azokról az időkről, amikre később másként nem emlékezhetne. Ehhez járul persze az, hogy a blognak valamilyen szinten kapcsolattartó szerepe is van, más anyukákkal, és nekem is jól esik kiírnom magamból jót, rosszat, ami épp foglalkoztat.
Nos az időm jelentős hányadában valóban Borival kapcsolatos dolgok foglalkoztatnak, de akad azért más is, amin eltöprengek néha. (Nagy baj is lenne, ha annyira be lennék szűkülve, hogy semmi más nem érdekelne a gyerekemen kívül.)

Úgy döntöttem tehát, hogy eztán ezeket a gondolatokat is közzé fogom tenni. Már csak azért is, mivel lassan közeledik Borka 1. születésnapja, aminek alkalmából nyomtatott formában is el fogjuk neki készíteni a blogot(a pontos kivitelezésen még töprengünk) és már most látszik, hogy rengeteg róla szóló írás gyűlt itt össze, bőven belefér, hogy másról is írjak.

A pontos formán agyalok igazából. Mert lehetne a külön témákat külön blogokba írni, tudom, hogy sokan tesznek így, de számomra valahogy vonzóbb egy kerek egészet alkotni, nem szétszabdalni az én kis világomat. :-)
Szóval valahogy úgy képzelem, hogy lesz itt ez is, az is. Nem lesz gasztroblog, sem polblog, sem lakberendezős blog, sem kimondott babablog, sem kizárólag filozofikus, de mindebből lesz benne valamennyi. Azért nyilván mindig a Borkáról szóló részek fognak dominálni, hiszen továbbra is ő, (később pedig majd ő és a testvérkéje) töltik ki az életünk nagy részét, de szívesen írnék néha másról is.
Remélem ezzel együtt is kellemes olvasmány marad/lesz a blog. :-)

3 megjegyzés:

Noémi írta...

:) várjuk!

PM írta...

Én nagyon örülök, így még jobban megismerhetlek :)

Névtelen írta...

Teljesen egyet értek!
Én is gondolkodtam már azon, hogy nem lehet csupán helénás dolgokról írni, mert egy idő után maga az író is íngerszegénynek, aposnak és unalmasnak tartja. Bocsánat, de ez a véleményem, néha egy anyának is kell a kikapcsolódás.
Hajrá Panka, én itt ülök és olvaslak majd :)