2008. június 23., hétfő

12 hetes pocakfotó, és helyzetjelentés

Alant látható a Picur-szálloda 12 hetesen, avagy egy piroshasú Panka. :-)

Borival nem készültek menetrendszerűen pocakfotók, persze néhány így is lett, de már nem is igen tudom, hogy melyik mikor készült pontosan. Most szeretnék 4 hetente készíteni egy képet Picur pocakbeli növekedéséről.

Úgy döntöttem, hogy veszek egy nagy levegőt, és 4 hetente a fotók mellett megosztom a nyilvánossággal a súlyomat is, de az így szerzett információval való visszaélés minden formája tilos! :-)

Mivel ezt várandósságot 5 kiló plusszal kezdtem az elsőhöz (és az ideálishoz) képest, ezért fokozottan oda kell figyelnem, hogy ne szaladjon meg nagyon a súlyom. Remélem sikerül...
A száraz adatok: a terhességet 61 kilóval kezdtem, jelenleg egyelőre ugyanennyi a súlyom.

Mivel épp ma voltam védőnőnél, további érdekes adatokkal tudok szolgálni, a vérnyomásomat illetően. Nos, ismét fölmerült a kérdés - ahogy már anno Borinál is - hogy ezzel a vérnyomással egyáltalán hogy jutottam el a rendelőig...90/50.
Nem csoda, hogy nem nagyon pörgök mostanában...

6 megjegyzés:

PM írta...

Csini(k) vagy(tok) :)
Hú a vérnyomás értéked tényleg nem túl magas :)

Orsi írta...

Emlékszem Panka, hogy amikor én voltam kb. 12 hetes terhes, és nagyjából a pocakom is ekkora volt, mint a tiéd most, úgy éreztem, hogy "Úúúúristen, mekkora hasam van..."
...akkor még nem tudtam, hogy 30 kilót fogok hízni, és a hasam szülés után is akkora lesz, mint 20 hetes terhesen... :)

Névtelen írta...

Tuti nem fogsz sokat hízni! Én már most biztos vagyok benne! Pláne ha odafogyelsz....
Vérnyomás ismerős, nekem is ilyen volt Helénával. vigyázz nagyon magadra, igyál sok folyadékot, kicsi bort esténként és teázz, az is jót tesz.
Csinos ez a piros pocak :)

Évi írta...

Csini a lakó és az albérletet adó is:-)))Jó ötlet ez a rendszeres fotó.
Hm az én vérnyomásom ha ilyen volt az már JÓnak számitott.Az alsó érték 42 és 48 között volt mindig.A fölsö hasonló, kicsit kevesebb mint nálad.Kérdezték tölem is, hogy én élek egyáltalán???Ühüm, éltem:-)))
nagyon jó Balcsizást kivánunk Nektek, tuti idö lesz nagyon.Borika szétpancsolhatja magát ezerrrel.meg ti is.
Millió pusz mindenkinek.

Névtelen írta...

Én még fel sem fogtam, hogy ujabb baba érkezik...
Izgulhatunk érted, de ez olyan szuper.
Rkriszta

Névtelen írta...

Én még fel sem fogtam, hogy ujabb baba érkezik...
Izgulhatunk érted, de ez olyan szuper.
Rkriszta