2008. július 20., vasárnap

Tegnap ünnepélyesen megkezdődött...

...Borka szülinapi ünnepségsorozata. Hát igen, egyesek már az első születésnapjukat is hosszas buliáradattal ünneplik, de hát egy ilyen komoly korhoz már komoly ünneplés dukál. :-)
Valójában arról van szó, hogy Borka számos rokonát, barátját, üzletfelét és ismerősét nem volt könnyű egyetlen időpontra összetrombitálni, így ki-ki ideje és lehetősége szerint járul a kis ünnepelt elébe, aki egyelőre rugalmasan alkalmazkodik mások időbeosztásához.
Tegnap délután például keresztszülei, Noémi és Attila köszöntötték.

Nem mellesleg, tegnap került sor arra a bizonyos csajos napomra, amit pár napja beharangoztam. Délelőtt tehát Borit és Papát egymásra bíztam :-), én pedig belevetettem magamat a mini wellness napba. Konkrétan egy fantasztikus kismama-masszázson, egy manikür, valamint egy pedikür kezelésen vettem részt. Fodrásznál és kozmetikusnál már voltam a hét során, azt rövid kis szökésekkel oldottam meg, szintén Laci, illetve a nagyszülők segítségével.
Nagyon kikapcsolt és feltöltött ez a sok kényeztetés, a végeredmény önbecsülésemre tett pozitív hatásairól nem is beszélve...

A szépészet után egy remek ebédet fogyasztottam el Noémivel, akivel már régóta vágytunk egy igazi lányos, fecsegős programra, így nagyon örültünk, hogy ez végre összejött. Az étteremből hazafelé fölcsíptük Attilát, öööö... akarom mondani, ő csípett föl minket :-D, de a lényeg, hogy együtt érkeztünk meg ide hozzánk, ahol Bori már nagyon nagyon várt minket. Illetve alapvetően engem - állítólag délután már elég sűrűn mondogatta, hogy mama - de természetesen Noémiéket is kitörő örömmel, és lelkes "baba" kiáltásokkal fogadta. :-)

Borika lelkesedését már csak tovább fokozta az ünneplés, azaz az ajándékok átadása. Noémi és Attila egy 12 darabos gyönyörű viaszkréta-készlettel lepték meg Borkát, aki ugyan egyelőre inkább megenni próbálta a szép színes rudakat, de bízunk benne, hogy később nagy öröme telik majd benne. Ezekkel a krétákkal élmény rajzolni - még egy olyan botkezűnek is, mint én vagyok - így arra gondoltam, majd jópéldát mutatok Borinak, s talán ha sokszor látja tőlem, hogy mire is való ez a sok színes izé, majd ő is ráérez az alkotás ízére. Természetesen majd beszámolok róla, ha történik valami előrelépés az ügyben. :-)
Torta is volt, már tegnap is, Borika minden teketória nélkül lekapta róla a barackokat, még mielőtt mi megkóstolhattuk volna, hiába próbáltuk erről lebeszélni kis haspókunkat. :-D

A szép napot egy közös csobbanással koronáztuk meg a medencében, majd Borika nyugovóra tért, Noémiék pedig elindultak az éjszakába, pontosabban egy ismert svéd lakberendezési áruházba, tulajdonképpen épp azért, hogy később nekik is legyen hol álomra hajtani a fejüket. :-D (Jó, most is van hol, de az még nem az igazi. :-) )

Ma napközben szintén pancsoltunk egy nagyot, kihasználván, hogy végre kaptunk egy kis meleget, délután pedig előbb Laci nagynénjét köszöntöttük otthonában név-és születésnapja alkalmából, majd pedig a nagyszülők és a tanti húzták meg Borka fülét, mivel ők holnapután ismét visszatérnek a Balatonhoz, s legközelebb majdnem 2 hét múlva találkozunk csak velük.
Bori tőlük is remek ajándékokat kapott, ruhákat, játékokat, és torta is volt ismét, csak sajnos eddigre a kis ünnepelt már meglehetősen fáradt, álmos, s ennek következtében nyűgös volt.
A csomagolópapírok azért tetszettek neki nagyon. ;-D

Erről a sok ünnepről sajnos nem készült képünk, mivel persze épp most merült le a gépünk, de talán majd később teszünk föl pár képet a keresztszülők és a nagyszülők archívumából. :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A barackevésben a legjobb az volt, hogy akkora szeleteket tömött az arcába a kiscsaj, amekkorákat még én sem szoktam :)

Amúgy az esti látogatásunk a svédekhez sikeres volt, úgyhogy lesz hova lehajtanunk a fejünket, bár pont azt a részt, ahova konkrétan a fejünk kerül majd, azt nem is ott vettük, de mind1...:)

És persze küldök majd képeket is, este letöltöm őket...

Névtelen írta...

Attila megelőzött; akkor a száraz infókat a vásárlásról és a fotókról már le sem kell írnom, csak marad a lelkendezés: nagyon kellemes délután volt, a csajos találkától Borka ünnepléséig! A kedvenc nekem is a barackevés volt; most sem hiszem el, hogy azok a hatalmas falatok mind befértek Bori szájába. :)

Ingrid írta...

Az én csajos kiruccanásom elmaradt, de azon vagyok, hogy bepótoljam ;)svh