2008. szeptember 27., szombat

100...99...98...

Indul a százas visszaszámlálás!!!
Ha Picur pontosan a kiírt napon születik (jan.5.) akkor 100 nap múlva a kezemben tarthatom őt!!! Erre egyébként igen kicsi az esély, egy statisztika szerint a babáknak mindössze 5%-a érkezik a kiírt időpontban, a többiek vagy előbb, vagy később kicsivel.

Ma éjjel róla álmodtam, már megszületett, icipici volt, de egészséges, gyönyörű, egy világoskék rugdalózót viselt, de kislány volt álmomban. :-)
Már nagyon várom/várjuk őt, Borka ugyan nem tudom mennyit ért a helyzetből(nyilván nem sokat) de már ő is tudja, hogy a kistesó baba a hasamban van, és ha mondom neki, hogy simizzük meg a kistesót, jön és simogatja a hasamat, nagyon édes. :-) Sőt, valamelyik nap, csak annyit mondtam, hogy ezt a pulcsit már eltesszük a kistesónak, mert kinőtted, de ő erre is reflex-szerűen megsimogatta hasamat. :-D

Egyelőre sokkal finomabbnak érzem a mozgását, mint anno Boriét. Borikám ilyentájt már rendszeresen meglepett egy kis hólyagba támaszkodással, kemény oldalrugdosással, Picur kicsit finomabban mocorog, eddig még sosem okozott fájdalmat. Persze a java még hátra van mocorgás terén, úgyhogy ez változhat, addig még élvezem, hogy nem rúgja ki a háza oldalát. :-)
Néha beszélgetek vele - persze kevesebbet, mint Borival tudtam, de most már nem aggódom ezen, mert ez természetes egy kicsi gyerek mellett, és ettől még ugyanolyan nagyon szeretem őt már most is, mint Borit, mikor a pocakomban volt.

Már alig várom, hogy a kis babaillatú buksiját érezzem a kezemben, és újból egy aprócska törékeny picikét dédelgethessek. :-) Tudom, hogy lesznek nehézségek, és nem kicsit lesz fárasztó két ilyen kicsi gyerekkel, de ezt is meg fogjuk oldani valahogy, és biztos vagyok benne, hogy sok örömünk lesz négyesben. :-)))

Boriról szólva még pár szót: az elmúlt napokban felfedezte magának a "ty" hangot, és minden halandzsájába és értelmes szavába beleszövi. Úgy tűnik, ezt olyan nagylányos dolognak tartja, mert nagyon komoly fejjel teszi, és összességében tényleg úgy hangzik, mintha magyarázna valamit, ráadásul angolul. :-D
Így lettünk mi Mamlty és Paplty, ő, és minden baba pedig Bablty. :-DDD
Szóval szó szerint hablatyol. Biztosan hamar emúlik, ez valami időszakos dolog lehet, de addig jókat mulatunk rajta. :-)

5 megjegyzés:

PM írta...

De édes lehetett Bori pocaksimi közben :)
Szerintem szuperül meg fogod találni az egyensúlyt kétgyerekes anyukaként is!
Majdnem felnevettem hangosan, ez a ty-zés irtó cuki lehet :DDDD

cucka írta...

Szia Kedves! :)
Idejutottam, és amennyire erő, engedte, visszaolvastalak. Ha valahol elakadnék (valamit nem értenék esetleg), kérdezek. ;)
Örülök, hogy megismerhettelek Benneteket és akkor linkellek is, bár tudom, ez innenstől felelősséggel járó dolog! ;)
Puszik!

Ingrid írta...

Jó volt látni Benneteket! Heléna már ismerkedik a Borkától kapott birkával D
Sugárzóan szép kismami vagy és nagyon szép család vagytok - lesztek így négyesben!
Kár, hogy Borival nem tudtam sokat beszélgetni, kíváncsi lennék az angol tudására :) Ha ilyen korán kezdi, akkor tuti nem lesz akcentusa ;)
Imádom még mindig!

panka írta...

PM, mi is rengeteget nevetünk ezen a ty-s dumán. :-) Hát remélem, hogy meglesz az a bizonyos egyensúly a két gyerekkel, én most tényleg úgy érzem, hogy folyamatosan termelődik bennem a plusz szeretet az "új" gyerekem iránt, mondhatnám: tárt karokkal várom. :-) Borkámmal meg már olyan örök "szerelemben" vagyok, hogy azon a nehézségek sem változtathatnak.(Olyasmire gondolok tudod, ha esetleg rosszcsontsággal próbálja majd feldolgozni ezt az új helyzetet, neadjisten agressziót vált ki belőle a baba. Bár egyelőre nehezen tudok róla ilyesmit elképzelni, mégis megérteném, hiszen számunkra eddig ő volt a világ közepe, és hamarosan osztoznia kell ezen a kiskirálynőségen... neki sem lesz könnyű, de egy tesó sokmindenért igenis kárpótol. Neked nem kell mondanom, tudom, ti is milyen jóban vagytok öcséddel. :-))

Kedves Cucka, örülök, hogy benéztél hozzánk, és örülök a tegnapi személyes találkozásnak is. :-) Hunc élőben is nagyon cuki kissrác! :-)))
Én is linkellek majd, aztán ahogy időm engedi, én is visszaolvasgatok, hiszen eddig csak pár bejegyzést olvastam nálatok.

Ingrid, annyira nagy örömet szereztetek nekünk ezzel a meghívással, fantasztikusan jól éreztük magunkat tegnap. Élőben is pont olyan szépek, és kedvesek vagytok, mint a blogon. :-)
Az egy dolog, hogy én remekül elcsacsogtam veletek anyukákkal, mert ezt gondoltam, hogy így lesz, de Borka is nagyon jól érezte magát, és Laci is, pedig szegény nagyon fáradt volt tegnap, alig pár óra alvás után vágott bele a tegnapi élménydús napunkba. :-)
Heléna csodaszép a való életben is, még Laci is azonnal megállapította, pedig ő nem szórja meggondolatlanul a bókokat más kislányokra. :-D (Tudod, elfogult apuka, neki a saját lánya a leggyönyörűbb mindenhol. De Helénáról nagyon szépeket mondott, miután eljöttünk. :-) )
Szóval még egyszer köszönjük nektek a tegnapi délutánt, a kis szülinaposnak még ezer puszi, remélem lesz még alkalmunk hasonló találkozásokra, részemről semmi akadálya. :-)

PM írta...

Érdekes lesz az biztos Borinak is az új helyzet! Nagyon kíváncsi leszek!