2008. szeptember 15., hétfő

24 hetes pocakfotó

A múlt hetihez képest nem sok újdonsággal tudok szolgálni huncut kisebbikünkről, úgyhogy csak a kéróját tudom közszemlére bocsájtani.

Hangsúlyozom tehát, hogy a képen nem egy anyabálna látható - bár erős a hasonlatosság - hanem egy kellemes bébilak. :-)
Legalábbis remélem, hogy kellemesen érzi magát benne a kis lakója, és őt nem viseli meg a viszonylag sok keményedés, hasfeszülés...

Az ál-anyabálna súlya 65 kiló, szóval az elmúlt 4 hétben bizony 2 kiló is felugrott rám, és a kezdősúlyhoz képest 4 kiló pluszban vagyok, de Borinál is ebben a hónapban ugrott meg jobban a súlyom, ami gondolom talán összefüggésben állhat azzal, hogy a pocaklakó babák ilyentájt kezdenek el komolyabb zsírréteget növeszteni magukon, amihez nem árt ha én szolgáltatok némi tartalékot. (Na lehet, hogy ez oltári marhaság, csak én ezt logikáztam ki magamban. :-) )

Borival pontosan ezzel a súllyal vonultam be szülni... Hát most ez nem így lesz... :-/
Eleve szó sem lesz vonulásról, úgy látom, ennek a terhességnek a végére gurulni fogok. És most még tornázni se nagyon tornázhatok...(Bár őszintén szólva szerintem a terhestorna amúgyis afféle placebo, leginkább a lélekre van hatása, nem annyira a testre. Borival így tapasztaltam, pedig vele több különböző kismamatornát is kipróbáltam anno.)

De ezek most tényleg másodlagos dolgok, a kis albérlőm kényelme és biztonsága érdekében igyekszem minél többet pihenni, amire szerencsére nővérkéje is tekintettel van - többnyire. :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már 24 hét eltelt?? Nagyon repül az idő!! A pocid szépen növöget, de az a dolga most :) A plussz kilók... fájdalmas a téma, de megéri :)
ÁronAnyu

PM írta...

Nekem a kilók nem tünnek soknak - azért eleve máshogy indultál neki a terhességnek! A lényeg pedig, hogy mindkettn jól érezzétek magatokat. ;)

Ingrid írta...

Ó, szerintem csodálatos ez a pocak és nem nagy, egyáltalán :)