2008. október 30., csütörtök

Csak egy szösszenet

De muszáj leírnom, annyira nevettem rajta, tulajdonképpen Borka első félreértésen alapuló gyerekszáj szövegéről van szó, amit ma alkotott.
Uzsonnára almát és répát reszeltem neki. Míg készítettem az ételét, ott téblábolt köröttem a konyhában, már elég éhesen, én meg nyugtatgattam, hogy mindjárt kapja az uzsonnát. Mondtam neki: Borikám, mindjárt készen van az uzsi, almát kapsz, RÉPÁVAL.
Sajnos nem tudom leírni, hogy milyen fejet vágott erre, de egyszere volt döbbent, csodálkozó, és elgondolkodó. Majd, mint mikor felvillan a lámpa, egyszerre kiderült a kis arca, és boldogan kezdett brekegni: kkkkkkaaaaaaa!
Hát annak, hogy répa, semmi értelme az ő fogalmai szerint, hát kiötlötte, hogy biztosan BÉKÁT mondtam. Almát, békával. Jó kis uzsonna, nem? :-DDD
Azt hiszem megalkothatom a "Borkaszáj" címkét, tartok tőle, hogy lesz még egy pár ilyen gyöngyszemünk. :-)

3 megjegyzés:

Orsi írta...

Hát ez aztán tényleg nagyon cuki. :)

Bea írta...

Hát, én is szívből remélem, hogy jópár ilyen szösszenettel megajándékoz minket Borika!!
Áronék

Ingrid írta...

Alig várom a folytatást :)
Mikre nem képesek a kis frissen-dumálósak :)