2008. október 5., vasárnap

Hétvége - ismét képekben

Folytatjuk népszerű "Hétvégénk képekben" című rovatunkat. ;-)
Az elmúlt pár napot kivételesen nem zsúfoltuk teli programokkal, egész hétvégén itthon voltunk. Egyrészt, hogy végleg kikúráljuk Borka nátháját(majdnem teljesen sikerült), másrészt pedig, hogy pihenjünk(nem teljesen sikerült - háztartottunk).

De azért aki attól tartana, hogy unalmasan telt a hétvégénk, az nagyon is téved.
Szórakoztatásunkról természetesen leginkább Borka gondoskodott.

Mindenekelőtt artistamutatványaival kápráztatott el minket.


Azután színre lépett HAL, akit Bori először is udvariasan bemutatott nekünk.

De nem csak mutogatta, hanem ízletesen el is készítette, és gondos gyermek módjára meg is etette munkában megfáradt apukáját.

Igaz, előtte maga is kivette részét a Papa kifárasztásából...


Mikor azonban ő is elfáradt, kedvesen odakucorodott az ölébe.

Mifelénk most van lomtalanítás, amit Bori feltehetőleg a legjobb mókák egyikének tart. :-) Egyrészt hatalmas kuplerájt gyártottunk a lakásban szortírozás címén - a felfordulásnál pedig kevés izgalmasabb dolog van egy kisgyerek számára :-) - másrészt pedig ilyen remek régi játékok is előkerültek a szekrény mélyéről:

(Azt már nem is említem, hogy micsoda izgalmas szociokulturális fesztivált vonzott a házunk elé a lomozás, pedig Borit ez is nagyon szórakoztatta az ablakból nézve... Azér' a kis Gazsihoz nem küldtem ki játszani a ház elé. ;-) )

A nap végére aztán a rend is helyreállt szerény hajlékunkban, Bori pedig ilyen kellemes, nyárias öltözékben fogyasztotta el vacsoráját. (A sapka egyébként hajmosás utáni fejmelegítés céljából van rajta.)

7 megjegyzés:

PM írta...

Örülök, hogy a nagylány már jobban van. Ezek szerint Te megúsztad az egyszeri torokfájással? Viszont ha lomtalanítottál nem pihentél :) Csúcscuki ahogy Bori huncutkodik :D

panka írta...

Igen, Bori már jobban van, és én sem lettem igazán beteg, de folyik kicsit az orrom.
A lomozás tényleg nem volt pihentető, de alapvetően Laci pakolt, én csak segítettem, és tegnap délelőtt pl. aludtam egy jót Borival, úgyhogy azért pihentem is. :-)

Névtelen írta...

Örülök, hogy múlóban a nátha Borikánál. Áronnak már egy hete folyik az orra, nálunk is megy az orr-porszívózás..., szóval az előző bejegyzést teljes szívemből értem... De a sapka nagyon nagyon édes, olyan Borikás :))
A kis Gazsi biztos megtanította volna a Borkát egy-két mesterfogásra huncutológiából :)
Cupp és kerüljétek Dáthát,
Áronék

F.B. Dóri írta...

Sziasztok!
Idetaláltunk. :) És nagyon tetszik Nálatok, egész biztosan gyakori vendégek leszünk. :)

panka írta...

Ó sajnálom, hogy Áron is náthás, jobbulást neki is!

Szia csigacsaj! :-))) Örülünk, hogy tetszik nektek a blogunk, gyertek csak, olvasgassatok. :-)

Névtelen írta...

Olyan jó volt titeket látni,,,,,

cucka írta...

Hunornak is porszívóztuk hétvégén ismét a nóziját... olyan kis aranyos, ahogy meglátja a kezemben a szerkezetet már fúrja be a fejét a melleim közé, én meg kegyetlen anya nekiesem és járhatóvá teszem az orrjáratait! :)
Remélem, most már tényleg elkergetitek a Dátha Úrat Magatoktól! :)
Nagyon tetszik a fogalmazásod, szinte látom magam előtt a kis Gazsit és csapatát! ;)