2008. október 2., csütörtök

Dátha

Bizony, sajnos Borit is elkapta egy kis nátha. De tényleg kicsike, ha tudna már egyedül orrot fújni, akkor említésre sem méltatnám. Épp csak kicsikét folyik az orra, reggelenként meg be van neki dugulva, csak hát a fránya orrszívás a porszívóval nagyon megviseli szegénykémet.

És őszintén mondhatom, nem csak őt, minket is, rossz látni, hogy ennyire retteg valamitől, ugyanakkor muszáj megcsinálnunk napjában párszor,(Sterimaros bespricceléssel megspékelve) mert máskülönben könnyen a fülére is mehet a dolog.(Borinak még soha nem fájt a füle - minthogy a 3 napos lázon, és ezzel együtt 3 náthán kívül még soha nem volt beteg - nekem viszont gyerekkoromban rengetegszer szúrták fel a fülemet, és ez sajnos maradandó károsodást is okozott a hallásomban, így aztán kicsit rá vagyok stresszelve a témára.)

De azért egyre jobb a helyzet, tegnapelőtt kezdődött a tortúra, és akkor este még egy csillapíthatatlan, 15 perces, lilafejes, levegőkapkodós üvöltéssé fajult az orrszívás, ráadásul majd megszakadt a szívem, mert annyira megharagudott rám érte, hogy utána látni sem akart, hiába hívogattam egy kis vigasztalásra, bebújt a sarokba a függöny mögé, és ott zokogott. Láttam rajta, hogy csalódásként élte meg ezt, nem gondolta volna rólam, hogy ilyen gonoszságot művelek vele - és hát nem értette, hogy miért őrültem meg ennyire.

Aztán azóta is sír persze minden alkalommal, mikor rájön, hogy mi is következik, el akar bújni a kanapé alá, és hasonló ötletes helyekre(amitől egyszerre támad nevethetnékem, ugyanakkor kicsit sírhatnékom is, mert átérzem a félelmét) de már végre elértem, hogy csak a nyúzás ideje alatt tart a zokogás, utána azonnal abbahagyja.

Ebben nagy segítségünkre volt Bodri, a kutyus, akit odaadok neki orrszívás után vigaszként. :-) Arra gondoltam, egy puha kis plüssállat akihez hozzábújhat, segít neki megnyugodni, és őrá nem haragszik ilyenkor, mint ránk, úgyhogy elfogadja. Ez az ötlet szerencsére bevált, Bodrira már a könnyein keresztül is mosolyog orrszívás után, belefúrja a kis fejét, és megnyugszik. Bodri pedig ezáltal olyannyira bekerült a cukrospikszisbe, hogy ma még aludni is magával vitte, pedig az ágyba csak Rongyiboci és Vavakutya szoktak vele menni. :-)

Láza most sem volt, egyáltalán, és bár nem akarom elkiabálni, de szerintem legfeljebb egy-két nap és teljesen kilábal a náthából, már alig folyik az orra, és a ma esti szívásnál már nem sokminden került a csőbe - már ha értitek a finom körülírást. ;-)

Reméljük az idei őszre, esetleg télre le is tudtuk ezzel a betegségeket... Vagy ez kicsit túl nagyravágyó álom?
Mi mindenesetre felkészültünk a farkasordító hidegekre, egy ilyen szép, puha, meleg sapkában várja Borka a telet:

9 megjegyzés:

PM írta...

Jobbulást! Annyira rossz volt még olvasni is :( Szegénykém... Norka meg próbált belém bújni úgy kapaszkodott, én is bőgtem orrszívás közben :(
De tuti gyorsan jobban lesz - csak Te el ne kapd!
Édes az új sapkájában :)

Orsi írta...

Borika Gyógyulj meg gyorsan. Tényleg rossz volt olvasni a sorokat, de reméljük, hogy hamar túl lesztek rajta.
Szerencsére Bogi még nem volt beteg, így a porszívós orrszívó is eredeti csomagolásában pihen a fiókban. Titkon reménykedem benne, hogy nem is kell majd használnunk. Ilyen szempontból optimista vagyok :)Bízom a manuális orrszívó erejében.

Puszi
BOT

panka írta...

Orsi én is optimista vagyok, mi több drukkolok is nektek, hogy bogi valóban betegségek nélkül vészelje át a babakorát - ez simán összejöhet, ha eddig nem volt beteges, könnyen lehet, hogy eztán se lesz. :-) Ellenben a manuális orrszívóban való bizakodásodról finoman lebeszélnélek. :-) Csak a kísérlet kedvéért egyszer a kéziszívó után közvetlenül - mikor már azt hittük, nincs semmi takony Bori nózijában - bevetettük a porszívósat... hááát... hadd ne részletezzem, hogy mi mindent hozott még ki az orrából. Komoly mennyiséget, ami kézi szívás után mind ott pangott volna továbbra is az orrában és a hallójáratában...
De tényleg őszintén remélem, hogy maradhat az az orrszívó a csomagolásában nálatok. ;-)

panka írta...

PM, sajnos ma reggel(mit reggel, az most van, hajnalban, másfél órája, mikor Bori ébresztett :-D) enyhe torokfájással, és náthával ébredtem. De nem is biztos, hogy Boritól kaptam el, mivel tegnap orvosnál jártam, egy hivatalos papír miatt, ahol 2 órán keresztül egyszerre 3 hurutos beteg köhögött rám 1 méterről. Mert ilyen rendkívül európai helyen jártam, ahol még nem jutottak el odáig, hogy a terhes nőket - ezért, és nem pedig azért, mert ne tudnánk várni - előre engedjék. :-S Még csak esélyem sem volt kiverni a balhét(pedig most kivételesen megtettem volna)ugyanis az asszisztensnő másfél órán át elő sem bukkant, állt a rendelés - ki tudja miért. :-/
Mindegy, nyomom a vitamint, meg a teát, és reménykedem, hogy nem terít le a betegség.

panka írta...

Bocs, Orsi, Bogi természetesen nagy betűvel, csak bénán gépelek így hajnalban(is). :-)

Névtelen írta...

Szegénykéim.... Jobbulást mindkettőtöknek, vigyázzatok magatokra, pihenjetek és igyatok sokat! :)
A sapi meg állati édes!

Panka, mi a helyzet a nov.9-i hétvégével? Tudtok jönni?

Puszi!

cucka írta...

Huncos mára ready üzemmódú, és szerintem ugyanaztafajtát nyalták be hétvégén, úgyhogy szerintem Ti is mára már sokkal jobban lesztek! :)
És tényleg csodát tett a Ca pezsitabi is, meg a kíméletlen orrszívásosdi is! ;)
Hatalmas gyógypuszi az újsapkás Borka nózijára! :)

panka írta...

Noémi, szerintem tudunk, csak azért nem válaszoltam még, mert Laci még nem mondta ki a végső igent, és most tőle függ leginkább, mert ez egy nagyon hajtós időszak neki, hétvégére is jut munka bőven.
Hétvégén megszüljük a végleges választ. :-)

Cucka, örülök, hogy Hunor jobban van már, remélem mi is csatlakozunk hozzá. :-)

Névtelen írta...

Szegény Ember.... Megértem. Még mi sem mondtuk biztosra, ezért (is) tudakozódtam Nálatok. :)
Jövő héten térjünk rá vissza, addig pedig gyógyuljatok!
Puszi!