2008. október 26., vasárnap

Álmok...

Hát hozzám is elért az álmodozós játék. :-) Pocakos Macskától kaptam a feladatot, ami most kering a blogvilágban: képzeljem el az életünket 1, 2, illetve 3 év múlva, és írjam le, hogy milyen terveim, vágyaim vannak addigra. Aztán 1,2, illetve 3 év múlva jól vissza lehet nézni, hogy teljesült-e... De mint tudjuk, csak merni kell nagyot álmodni, a pozitív gondolkodás bevonzza a megvalósulást is.
Hát lássuk csak...

2009.10.26.
Borka már igazi cserfes lányka, a Hugi meg tündéri kisbaba, a csajok imádják egymást, nagyon jól elszórakoznak együtt, már most is. Szeptemberben elkezdtem az egyetemet, gyógypedagógiát tanulok Győrben, levelezőn. Az utazós, tanulós napok fárasztóak, de megéri, mert érzem, hogy megtaláltam, amivel foglalkozni szeretnék. Épp a legutóbbi alkalommal próbáltam ki először, hogy milyen az út Győrbe autóval, hiszen nyáron végre megszereztem a jogsit. :-) Sikerült ledobnom magamról minden súlyfelesleget, ami a szülés után megmaradt, de nem is csoda, a két aktív kislányom rendes edzést biztosít. ;-)
Laci neve előtt egy ideje ott díszeleg két kis betű...igen, sikeresen megvédte a doktoriját!

2010.okt.26.
Bori szeptember óta nagy óvodás, de még csak fél napot jár, hiszen én úgyis itthon vagyok a Hugival, ebéd után mindig hazahozom. Nagyon élvezi, rengeteg barátja van, és az óvónénik is odavannak érte.
Nyáron végleg lekerült a szeméről a tapasz, már csak szemüveget kell hordania, abból is már sokkal enyhébbet, már csak 5 dioptriánál tartunk. A szemész szerint, ha így haladunk, suliba már egy laza kis 3 dioptriással mehet. :-)
Egyébként már sokkal nagyobb a lakásunk, mert sikerült megvennünk a mellettünk lévőt, egybenyitottuk a kettőt, és gyönyörűen felújítottuk, végre elkészült álmaim konyhája is, a csajoknak hatalmas játszószobájuk van, és van egy sarokkádas fürdőszobánk is. :-)
Délelőttönként a Hugival izgalmas gyerekfoglalkozásokra járunk, de a nap fénypontja számára azért mindig az, mikor megyünk délben a nővérkéjéért az oviba.

2011. okt.26.
Írom a diplomamunkámat az egyetemre(ez egy két és fél éves képzés, szóval tényleg akkor lesz aktuális), Bori már ottalvós az oviban, de ezt is szereti. A Hugi is egy cserfes huncuttá nőtte már ki magát, heti 3 alkalommal a közeli bölcsi játszócsoportjában szocializálódik, én ezeken a napokon 6 órában már dolgozom, egy játszóházban tartok fejlesztő foglalkozásokat kicsiknek.

Hát valahogy így...
Én a következő kedves blogtársaim álmaira lennék kíváncsi: Orsi, AnyabanyaÉvi, és Csigamama.

6 megjegyzés:

F.B. Dóri írta...

Ez is klassz játék, köszönöm az invitálást, én egy másikra neveztelek. :)

Évi írta...

Én is köszönöm, szeretem az ilyeneket:-))).Teljesiteni fogom ígérem, csak nyugalomban szeretném megírni....

Nem tudod miért zárták Boti blogját???nem zudom olvasni:-(((((Mehgívós lett

PM írta...

:)))) Szuper! Ezek szerintem annyira reálisak, hogy tuti így lesz :)))) Drukkolok!

Évi írta...

Csörögtem ám rád, mielött kimentünk.Vállamon a porszívóval...:-))), de nem vetted fel ......

Évi

panka írta...

Évim, Botiékkal kapcsolatban válasz a következő bejegyzésben. :-)

Ingrid írta...

Micsoda perspektívák :) Kívánom, hogy így legyen!