2008. november 30., vasárnap

Bori és Kun Béla

Belátom, nem egyértelmű, hogy hogy jön össze a kettő. Úgyhogy elárulom. :-)
Ma délután, a vasárnapi családi ebédet követő, jóleső, punnyadozós-emésztős csevegés közben Borka nagypapájának szájából valamiért elhangzott Kun Béla neve. Borka, aki mindaddig teljesen elmélyülten, látszólag felénk se figyelve játszott a földön, erre fölnézett, és nagy komolyan, mintegy beleegyezően megismételte: kunbéa.
Végül mégsem fulladtunk meg a röhögéstől, de nem volt sok híja. :-)

És ha valaki szeretné újfent megszemlélni ezt a huncut lányt, hát könnyen megteheti, amennyiben ide kattint. Ott láthatók Borka novemberi képei, amikhez annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy becsszóra nem mi állítjuk be a gyereket modelleket megszégyenítő pózokba... Zsenge 16 hónaposunk valamilyen megmagyarázhatatlan okból az elmúlt hónapban rászokott, hogy amint a fényképezőgép előkerül, ő azonnal leveti magát a földre, és olyan pózokba rendezi magát, és olyan pofikat vág, hogy egy profi fotómodell portfóliójának is díszére válnának az így készült képek. Azért majd még próbáljuk terelgetni az érdeklődését valami értelmiségibb munka felé is a következő 15-20 évben. ;-)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tényleg gyönyörűséges ez a kislány!
Mondtam már, hogy ő az aktuális és hivatalos kedvencem? :D

panka írta...

Mintha említetted volna. :-))) Köszönjük. :-)

PM írta...

Imádnivaló és nem is tokás :) Csúcscukin pózol, de ez szerintem együttjár a szépségével :) Imádom :)

Nóri írta...

Így törik ketté egy ígéretes modellkarrier! :))
Tündéri vagy Borika: a képeken is, és a kunbéa történettel is!

F.B. Dóri írta...

Annyira imádnivalóan aranyos ez a lány! :)

És láttam ám a copfos csatos frizurát! ;) Nagyon csinos.

Ingrid írta...

Pnaka! Nekem ez a bejegyzés valahogy kimaradt...
Most bepótoltam és meg szeretném jegyezni, hogy Borka gyönyörű! A közös fotótokon sugárzik rólatok a szépség és báj... annyira szép csajok vagytok midketten!
Ja, és almás bodyja Helénának is van, nagyon csinos :)

PM írta...

Borkának nagyon boldog névnapot! :)

Névtelen írta...

Nagyon édes Borika, akinek ezuton szeretnék boldog névnapot kívánni! Nagyon csinosan öltözteted Borikát, de hát ő már nagylány, kell is!Kétszer néztem végig a képeket, másodjára csak az outfitekre koncentráltam! Tényleg csini!

Névtelen írta...

Boldog névnapot kicsi Borka! Ma így előzetes puszikkal, holnap személyesen is! :)

panka írta...

Átadtam Borkának a kedves köszöntéseket, azt mondta, köszöni szépen - vagy valami ilyesmit. :-)