2008. november 25., kedd

Bóta, bóta...

Avagy a Bóbita, bóbita táncol kezdetű Weöres Sándor vers megzenésített változata G. Borbála művésznő előadásában. :-) Ez nálunk most a sláger. Esténként már hónapok óta ezt éneklem altatóul Borinak, és bár már hetek óta kíséri az én énekemet valamiféle danolászással, szöveget csak most kapott a mű.

Lényegretörően ennyit: Bóta, bóta. A dallam persze még nem stimmel, inkább amolyan gregoriános recitálást kell elképzelni, de nagyon mély átéléssel énekli Borka ezt a két szót, és az utána következő halandzsát. :-) Ha egyszer, valamikor a Papa megteremti a technikai hátteret, akkor talán videót is tudunk majd mutatni erről. (Nem célzás szívem, ugyan. ;-) ) Bár egyébként nem csak rajta múlik, mert Borika is olyan, mint a legtöbb gyerek, nem igazán hajlandó produkálni magát kamerába.

Ezért illusztrációként - a változatosság kedvéért két, szemüveg nélküli - képet teszek föl, még én is ritkán látom őt így (nagyjából napi nettó 35 percet, kb. 15-öt reggel, 15-öt este, a maradék meg a nappali alvás körül egy-két perc, mert persze ahhoz is levesszük a tapaszt és a szemüveget) de gondoltam mások már azt sem tudják, hogy néz ki Borka ezek nélkül a kötelező kiegészítők nélkül.



Babásabban egyébként, és hát persze elég kancsin. Nekem nagyon tetszik így is, minden reggel gyönyörködöm benne egy sort, mielőtt kialakítjuk a szemüveges outfitjét ;-), de pont a képeken látom jól, hogy valójában mennyire csinos is szemüveggel, hiszen úgy nem hunyorgós-vakondkás a szeme, és nem kancsalít. (Aki nem látta eleget a kiinduló állapotot, és rajtunk kívül tulajdonképpen senki nem látta annyit, hogy ezt megítélhesse, az általában elborzad, hogy jujj, de nagyon befelé áll a bal szeme. De én mindenkit megnyugtathatok, hogy ez bizony már sokkal szebb a pár hónappal ezelőtti állapothoz képest.)

7 megjegyzés:

Évi írta...

Édes drága szemecskék.Borka mindkettövel szép.Bájos tündér szemüveggel, de jó volt látni az igazi"natúr" kis arcát is:-))).
Inkább szemüveggel legyen most, hogy késöbb minnél több szemüveg nélküli napja lehessen:-)))
Millió puszi a szomszédék.
Nem láttam sárga függönyt, pedig veszettül figyeltem:-()

PM írta...

Videót! Videót! Videót! ;))))
Nekem mindenhogyan szép a lányotok :) A szemüvegről meg annyit, hogy nekem jó későn vették észre a rövidlátásomat és sajna több dioptriával kezdtem... Borinak meg már most javul a szeme!

Nóri írta...

Sokat nézegettem régebben is a képeit, hogy mennyire bájos szemüvegben is. És meg kell állapítanom, hogy anélkül is, bár én még ilyen fotót nem is láttam róla.
Szemcsivel semmi problémája? Semmi levevési kísérlet és egyebek?
Csak azért kérdezem, mert nálunk a hajban lévő kiegészítők előbb-utóbb erre a sorsa jutnak.

Panka, kilinkelhetünk Titeket?

panka írta...

Évi, csak a sötétítőfüggönyünk olyan nagyon sárga, a vékonyabbik elég halvány, talán az utcáról nem tűnik föl. De az egyetlen ablak a házon, amin messziről látszik, hogy gyerekszobához tartozik, az ablakkép miatt.

PM, hát én is ezt követelem a zuramtól. :-D

Nóri, igazából minket is meglep, és mindig le is kopogom, de mindünk közül komolyan Bori viseli a legjobban az egész hercehurcát. Csak akkor veszi le a szemüveget, meg a tapaszt, ha nem veszem észre időben, hogy álmos, ilyenkor így jelzi, hiszen megszokta, hogy alvás előtt úgyis leszedem neki. Pedig a hajbigyókat Bori sem igazán tűri. Régebben mindig gyártottam neki cuki copfokat, nekem nagyon tetszett úgy, de leszoktunk róla most egy kicsit, mert 5 percenként tépte ki a gumit a hajából. A csatot is elég gyakran kiszedi, de azt még úgy-ahogy eltűri.

Ami pedig a linkelést illeti, magam is ilyesmire készültem veletek kapcsolatban, úgyhogy természetesen. :-)

Nóri írta...

Borika, nagyon ügyes nagylány vagy! Ámulunk-bámulunk, de biztosan érzed, hogy most Neked így jobb.
Igen, cuki csuri-muri képeket régebben láttunk, mostanában nem. Már értem miért. :)
De aggodalomra semmi ok, copfi nélkül is csodaszép! De szerintem ezt Anyuja tudja a legjobban! :)

Ingrid írta...

Borka csodaszép szemüveggel és szemüveg nélkül egyaránt!
Örülök neki, hogy nem hanyagoljátok és minden nap használjátok a szemüveget! Bizos vagyok benne, hogy sokat segít és ez látszik is, hiszen javult a szeme! Meglásd, mire kamaszlány lesz el is fogja felejteni!
Puszi Nektek!

Bea írta...

Szerintem gyönyörű a kislány szemüveg nélkül és szemüveggel is. Talán a babaarc, vagy a szőke loknik, vagy a törékenysége, vagy a cserfessége, de az is lehet, hogy mindez együtt... nekem különösen kedves.