2008. november 17., hétfő

Képek és jókedv

Még múlt hétvégén vettünk részt azon a családi murin, aminek a képeit most küldte el nekünk Attila - Borka keresztpapája. Szerintem nagyon vidám képek lettek, visszaadja a jó hangulatát a délutánnak. Aki kíváncsi rá, hogy milyen is egy vidám négyes-szülinap Bíróéknál, az megnézheti itt. (Nem sok kép.)

Egyébként meg jókedvem van, mert délután meglátogattam a nagymamámat(aki Erzsébet, így előre felköszöntöttem a névnapja alkalmából), és vettem még a városban egy-két dolgot, és mindez idő alatt egy icuri picurit sem görcsölt a hasam, sőt, még csak el se fáradtam, ami nagyon jó érzéssel töltött el. Már-már egészséges fiatal nőnek éreztem magam. Nem valami leselejtezett öregecskedő elefántnak. :-P
Bori meg természetesen hiperjófej volt, mert ezalatt végig vidáman játszadozott a nagyszüleivel. Akik szintén jófejek, hogy bevállalták őt, bár imádják, így bármikor szívesen vannak vele, de azért a nagypapája megjegyezte, mikor érte mentem, hogy hát a Borika azért nem az a nyugodtan ücsörgős fajta gyermek. :-D
Na nem mintha ez nekik újdonság lenne, csak gondolom több órán át, a maga tömény valóságában még őt is meglepte, hogy mennyire mozgékony energiahurrikán is a kisunokája. :-D

14 megjegyzés:

Ingrid írta...

Borika nagyon édes, még így, hurrikán-formában is :)
Örülök, hogy kicsit kimozdultál!
Remélem siekrül Borka óráját kicsit átállítani... ha tudsz valami jó megoldást, szólj :)

panka írta...

Ma reggel máris fél 8-ig aludt Borka, de ez azért még nem azt jeletni, hogy zseniálisak vagyunk, és egy nap alatt megoldottuk a problémát, csak tegnap tényleg csak egyet aludt napközben, igaz délelőtt, mert délután a nagyszülőknél volt, ahol egyszerűen nem hajlandó aludni, és végül este háromnegyed 9-kor került ágyba. De ez egy rendhagyó nap volt minden szempontból, nem tudom, hogy egy sima itthoni napon ki tudnánk-e így húzni. (Igaz, hogy a nagyszülőknél nem akar aludni, de kevésbé is nyűgösködik, hiszen több szokatlan újdonság van, és hát mégiscsak ketten lesik startra készen minden kívánságát, én egyedül nem biztos, hogy órákon át így le tudnám kötni a figyelmét.)

Évi írta...

pankám, nagyon meg fogsz szólni, ha nem rakok rendet a szekrényben????:-()????

panka írta...

Éviii, nem rendfentartó bizottságnak megyek! :-DDD Nem fogom pontozni a rendet, sem a szekrényben, sem máshol. Nálunk TÉNYLEG olyan állapotok uralkodnak mostanság, hogy teljesen kizárt, hogy rend terén bármivel alulmúlhatnál.
(És igaz, hogy én terhes vagyok, neked viszont két gyereked van, ami tökéletes indok némi rendetlenségre egy szekrényben.)

Évi írta...

Akkor megnyugodtam.Még azt is elöre akartam jegyezni, hogy légyszi lészi ne vedd észre a radiátoron száradó ruhákat.Meg a kupit....légyszi........

Névtelen írta...

De jó fej már ez az Attila, csak kár, hogy mindig olyan lassan küldi a képeket mi? ;)
Borka persze a szokásosnál is tündérebb volt.

Névtelen írta...

Az ott nem a Parti Nagy Lajos? Micsoda rokonság!:)

PM írta...

Nagyon jó képek, látom a nagylányt teljesen magával ragadta a hangulat ;)

panka írta...

Attila, nem is küldted lassan, én azt hittem, majd csütörtökön nálatok letöltjük a képeket. Ehhez képest ultragyors voltál. :-)

Kalib, de az ott ő. :-) Viszont ő nem rokonom - mármint nincs köztünk vérségi kapcsolat. Ellenben ha már a celebritások felfedezésénél tartunk, jobban elmélyedve a képekben, színházkedvelő egyének találhatnak még egy hírességet, aki viszont tényleg rokonom, és büszke is vagyok rá. :-) Na és nem utolsó sorban Lajos is az ő révén a rokonság tagja. Nos, elég talányos voltam? :-D

Névtelen írta...

Tyűha!
Na, majd megkérem az anyósomat, hogy mélyedjen el a képekben, nálunk ő a színházguru. Én még mindig ott tartok, hogy ha színház, akkor Pintér Béla társulat.

Névtelen írta...

ja, kalib voltam a névtelen, valamit elrontottam.

panka írta...

Á, Kalib, ezért igazán ne zargasd anyósodat, elárulom én: a nővérem, Bíró Kriszta, az Örkény Színházban játszik, és a képeken ő ül Lajos mellett, mivel az ő párja.
És kvittek vagyunk, mert én meg a Pintér Béla társulatot nem ismerem. :-D (Illetve most már rákerestem a goggle-n, tehát hála neked, már egy fikarcnyival többet tudok róluk. :-) )

F.B. Dóri írta...

Nohát...
Hogy én miért is csak ma néztem meg a képeket?!
Azt hittem tévedek, de ezek szerint nem. Nekem biza a nővéred volt rögtön ismerős! :)

Mivel kecskeméti vagyok és a gimi alatt végig bérletünk volt, sokszor láttam színpadon. :)
A nagy kedvencem a Kör négyszögesítése volt. Nem egyszer és nem kétszer láttam. :)

Lehetsz is rá nagyon büszke! :)

panka írta...

Dóri, örülök, hogy szép színházi élményed fűződik hozzá. :-)

Nekem meg Kecskeméthez rengeteg szép gyerekkori emlékem kapcsolódik, mert nagypapám kecskeméti, és nagymamám bátyja is ott lakott a családjával, úgyhogy elég sokat jártunk hozzájuk gyerekkoromban, és mindig nagyon jól éreztem magam.
A játékmúzeumba meg szerelmes voltam, ha ott voltunk, egy héten belül többször is elvitettem magamat oda. :-D De már nagylány koromban is, úgy imádtam.