2009. január 3., szombat

Gönczy Janka megérkezett!

Kedves Blogolvasók!


Megszületett kislányunk, Gönczy Janka!

Paraméterek: 53/2910, 2009.01.03. 07:06

ezek persze mind lényegtelenek, csak ez számít:






Ő és mamája is egészségesek, a szülés relatív simán ment (főleg, ha engem kérdeztek..), csak elég hosszúra sikerült, mert 9kor kezdődtek a rendszeres fájások, éjfélre mentünk be, és reggel 5 után indult meg igazán. Hamarosan hosszabb beszámoló, mind apai, mind anyai szemszögből.






Együtt a család (mínusz a fényképész):


Büszke apa öklét rágó lányával:


u.i Elnézést mindenkitől, hogy nem írtunk külön SMS-t, képeslapot, nem küldtünk postagalambot, ezek egy részét még pótoljuk, de mivel idén összesen 6 órát aludtam, ezekre mind nem jutott energiám, majd este. Kárpótlásul egy kép 2007. nyaráról:



25 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok!!!! Gyönyörű a baba!!!!Jó egészséget és sok tejcsit nektek!!!

Évi írta...

Óriási gratula itt is!!!!:-)))))
Jókór csörögtem ugye Panka;-)???ÉÉÉÉÉÉreztem:-)))))

Évi írta...

Hihi legalább a csizmit is láttam Borika lábán:-)))).

F.B. Dóri írta...

GRATULÁLUNK!!!!!
Gyönyörűséges a kicsi Janka. :)
Jó egészséget mindannyiótoknak!

Kata írta...

Hurrraaaaa ! :-))))))

szilvi írta...

ej, de jól kezdődik ez az év. ;-) én is csatlakozom a többiekhez, és nagyon-nagyon gratulálok a kicsi Jankához. jó egészséget, sok boldogságot, rengeteg tejet és minden szépet és jót kívánok nektek.
nagyon szépek vagytok a képeken!

Judit írta...

Gratulálok! Gyönyörűséges!

cucka írta...

Gyönyörűséges a kicsike! Nagyon sok boldogságot Nektek! :)

glaci írta...

Köszönjük a gratulációkat!

Most voltam Pankánál, jól van, Janka pedig egész nap aludt. Bori egész jól viselte a mama hiányát, mondjuk nem aludt napközben, így nem meglepő, hogy az altatás rekord idő alatt megvolt.

Évi, a csizma nagy kedvenc, sok praktikus tulajdonsága mellett azért is, mert remekül lehet benne topogni (=tipetupa).

Bea írta...

Nagyon nagyon örülök ennek a csodás hírnek!!!!! Sokan vártuk Jankát, szép neve van, szeretem :)
Kívánom, hogy legyen mindig egészséges és boldog!

panka írta...

Haho, en is feltunok, anyukam itthagyta nekem a gepet mobil nettel, ekezetek nincsenek valamiert, bocs. :-)
Jol vagyunk, Janka itt szuszog mellettem, az elobb jol bekajalt.
A szules nagyon faraszto volt es hosszas, es szerintem jobban megszenvedtem mint Borival, de a vegeredmeny mindenert karpotol. :-)))

Koszonjuk a sok jokivansagot, gratulaciot, nagyon jolestek, majd meg probalok netezni ha lesz idom. :-)

Névtelen írta...

itt is gratulálunk, nagyon örülünk, hogy minden rendben ment! A gyerek nagyon szép, az anyuka nagyon ügyes és persze gratulálunk az apukának és Borkának is a támogatásért (bár apukának ha jól tudom több köze is van a dologhoz ;)
sok puszi nektek, aztán holnap remélem látunk is :)

Névtelen írta...

gyönyörű kislányotok van!
innen is, újból gratulálnék sok sok szeretettel!

puszi

Ingrid

Orsi írta...

Bár már smsben megtettük, ide is nagyon-nagyon gratulálunk Janka baba születéséhez. Az ünneplés már folyamatban. :))

PM írta...

Jaj de jó, hogy benéztem :))))
Sok-sok szeretettel gratulálok és jó egészséget Nektek :) Nagyon cuki a kiscsaj és szép neve van :)
Puszi! :))))

Névtelen írta...

Gratulálok, éljen, éljen soká!
Jó kis nevet találtatok neki :).

Rita írta...

Petinek mutattam délután Jankát, és most nagyon lelkes, mutogatja, hogy "Ott a Jankaaa! Én is kisbabát akarok!" :). Panka, szívből gratulálok nektek és gyönyörűek vagytok!

Rika írta...

Gyönyörű szép a pici Janka, szeretettel gratulálok Nektek!

Zsuzsa írta...

Gratulálunk és nagyon jó egészséget kívánunk babának és mamának egyaránt!

Anyatünde (Bea) írta...

Hihi, a 4 gyerekünkből 3 ugyanilyen piros vonatos pokrócba bugyolálva töltötte életének első óráit a Szt Imre kh-ban... :)))

Gratulálok az egész családnak!!

Nóri írta...

GRATULÁLUNK!!! Gyönyörűséges pici baba!

agnes írta...

gratulálok! már nagyon izgultam;))
Szép kis Jankátok lett!

Évi írta...

Csók a kibövült kis családnak:-))).Úgy örülünk, hogy ihaj:-)))
Séta????
Jóvanna' vicc volt.De az ablakon majd kimutatod Jankát???

Évi írta...

Bori meg csak tipetupázzon a csizmiben..
ÉÉÉÉs milyen ügyesek odahaz is bizti.Pikk pakk elmegy ez a pár nap és Borika is megnyugszik, hogy visszakapja a Mamit.

Ingrid írta...

Kérünk szépen helyzetjelentést :)