2008. március 18., kedd

Borka mostanában...

... előre mutató lépéseket tesz az önálló, felnőttes életforma irányába. Ennek része az ismerkedés a csőrös pohárral:


Valamint az önálló (maszatolás) evés is jól megy már neki.


Ebéd után a betűkkel ismerkedik...(Ilyen szemlesütős szégyenkezéssel veszi tudomásul, hogy már megint rajtakaptam, és már megint meghiúsítom abbéli törekvését, hogy apróra "olvassa" a családi könyvtárat. :-) )


Művelődés után pedig a jóleső testmozgás (értsd: kúszás) következik, ami igen komoly és koncentrált munka, mint azt a kis sportoló elszánt arckifejezése is mutatja. :-)

4 megjegyzés:

Bea írta...

Hihetetlen, hogy mennyit nőtt, ügyesedett Borka! Csak pár napig nem láttuk és a változás így is szembeszökő! Ez az önálló evés-ivás, hjajj, jól hangzik, leckét adhatna belőle Borka Áronomnak.
Puszi,
ÁronAnyu

PM írta...

De gyönyörű :) Kedvencem, ahogy elmélyülten eszik ;)

Ingrid írta...

Nagyon cukker! Mondjuk én rosszul vagyok a maszatos evésektől, de ahogy a lányomat elnézem, nem menekülök ettől ...
És továbbra is cukker a tapasz ;)

Ingrid

panka írta...

Ingrid :-), hát én sem lelkesedem különösebben a kismalac evési szokásaiért, de úgy vagyok vele, hogy valahogy meg kell tanulnia egyedül enni, és azért jó látni, hogy már most próbálkozik.
Azért, hogy némiképp kordában tartsam, csak az utolsó pár falat erejéig adom át neki az irányítást, az étel jelentős részét igyekszem én adni neki maszatmentesen, és, bár ez a képen nem látszik, általában hermetikusan becsomagolom őt két textilpelusba, hogy ne kelljen minden etetés után átöltöztetni.

Hát ennyit tudok tanácsolni a disznóól-feeling elkerülésére. :-)