2008. március 9., vasárnap

Igen!

És ígérem többet nem politizálok itt, tudom, hogy egy babablogon nem illik. De azért most örül a lelkem.

Bár a teljesség kedvéért elárulom, hogy én igen, nem, igennel voksoltam ma. Mert én kérem egyéniség vagyok. :-) Meg mert a vizitdíjnak bizonyos formában még értelmét is látnám. Persze akkor sem sírnék, ha eltörölnék.

(Más kérdés, hogy szerintem ettől még nem fogják eltörölni, és többnyire minden marad a régiben. De legalább asszisztálhattunk egy kis erőfitogtatáshoz Fletó és Vitya homokozójában.)

De mint mondtam, nem politizálok, másnak sem tanácsolom, árt az idegeknek. :-)

Inkább ideteszek egy képet Boriról, aki ma is nagyon nagyon tündér volt!



"Hófehérke"

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na látod, Bori mégiscsak szebb, mint a politika ;)

Névtelen írta...

jaj... Ingrid lettem volna

malyvacsiga írta...

SZia Panka, a válaszom igen, és neked is köszönöm.
Szóval illik megkérdezni az embereket, mielőtt kilinkelem?

panka írta...

Szilvi, köszönöm, ki is linkeltelek.
Nem tudom, én mostanában megkérdezem, ki tudja, hátha van olyan, aki nem örülne neki.