2008. március 27., csütörtök

New hardware

Csak egy mókás kis szösszenet:
Tegnap estefelé el kellett küldenem egy levelet a neten, itt ültem a gép előtt, Borka meg köröttem kolbászolt.
Hozzá se nyúltam épp a géphez, csak olvastam a levelet, amire válaszolni akartam, így aztán eléggé meglepődtem, mikor egyszer csak a semmiből föllőtt a gép egy ablakot a következő üzenettel: "New hardware found(USB device)"

Egy pillanatra nem tudtam mire vélni a dolgot, hiszen semmit nem csatlakoztattam az USB kábelhez, de aztán lenéztem a földre, és megvilágosodtam: Borka épp vígan csócsálta az USB kábel végét... Őt nézte a gép új hardvernek. Hát "hard"-nak elég hard, nem tagadom. :-)

(Mielőtt még bárki felelőtlen anyának néz: igen a röhögés után egy kis infarktust is kaptam, hiszen ez valójában azt jelenti, hogy ugyan nagyon alacsony feszültségen, de áramkör jött létre Bori és a gép között... Szerencsére nem lett semmi baj. Gyakorlatilag az összes kábelt és vezetéket elpakoltam már valamilyen rejtekhelyre a lakásban, de Bori fixálva van arra az egyre, amit sehogy nem tudunk elrejteni. Mindegy, hogy milyen játékot ajánlok neki, vagy hogy milyen énekkel, mondókával szórakoztatom, két percen belül garantáltan megindul a kábelek felé. A napjaim nagy része abból áll, hogy odébbpakolom őt, ő meg méltatlankodva bömböl. Ez egy ilyen korszak. Néha már odáig fajul a dolog, hogy járókába teszem tízpercekre. Fuj, szőrös szívű anya! :-) )

2 megjegyzés:

PM írta...

:DDDDDDDDDDDDDDDDD Jesszusom, bele se merek gondolni nálunk mi lesz :D Ez nagyon édes volt :))))

Ingrid írta...

Bori és az áramkör, ami létrejött közte és a gép között :)))))
Imádom a sztorit!
Nem, nem vagy felelőtlen anya, ez már a 21. század. Itt már a gyerekek számítógépcentrikusak lesznek, nem árt minél korábban ismerkedni ezzel a világgal ;) És most ezt tényleg nem viccesen írom!
Én próbálnám tiltani a gyereket a monitortól és a kütyüktől, de egyrészt sokkal jobban érdekli mint bármi más, másrészt nekik ez lesz az életük majd.
Nagyon sok puszi a kis kobakjára :)

Ingrid