2008. május 7., szerda

100.

Ez a századik bejegyzés ezen a blogon! :-)

Nos, Borika megfelelő témát kínált ehhez a különleges bejegyzéshez... A napokban hírét vette, hogy virtuális kisbarátnője, Heléna (mármint nem Heléna virtuális, hanem a barátság ;-) ) 7 hónapos létére felállt. Több se kellett Borkának, azóta nem hagyja nyugodni a gondolat, hogy egy fiatalabb kollegina így beelőzte. Ezt nem hagyhatta annyiban. :-)))

Ezért aztán a mai napon, a délutáni alvásból ébredve, legnagyobb örömömre és meglepetésemre így üdvözölt engem:

Mint láthatjátok, ő maga is nagyon örült a sikerének. Ezen felbuzdulva azóta folyamatosan föláll mindenhol, azt hiszem ma estére jól el fog fáradni.

A leülés még nem megy, úgyhogy amíg ki nem szabadítom szorult helyzetéből, addig ilyen segélykérően néz rám:


Kedves Heléna, köszönjük szépen a motivációt! :-)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj, de édes! Imádom!!!!!
Bocsáss meg, Panka, de imádom a kis bandzsító pofiját... Nekem nagyon tetszik, bár annak szurkolok, hogy kinője ;)
Felállás: szívből gratulálok! Heléna még ilyen egyenesen ugyan nem áll, nem is szeretném, hiszen minél később áll fel egy gyermek, annál erősebb a gerince és annál felkészültebb a terhelésre, szóval éppen időben, gratulálok!
Elhiszem, mekkora öröm lehetett, az én lányom pár órája mondta ki először a kérésemre, hogy BABA!
Sírva fakadtam....

És Te hogy vagy? Mikor mész dokihoz? Rosszullétek vannak már?

panka írta...

Ingrid, én is aranyosnak találom így kancsin is, de azért mindig eszembe jut, ha így látom, hogy ez egy "betegség" amiből jó lenne, ha kigyógyulna. De ki fog, biztosan! :-)
Hát igen, ami a felállást illeti, olyan szempontból van bennem egy kis aggály, hogy mászni a még a mai napig sem mászott egy centit se, és félek, ha már tud állni, még kevésbé fogja vonzani a mászás, pedig azért nem kéne kihagyni...

Heléna pedig fantasztikus! Komolyan utánad mondta, hogy baba?
Bori csak Mammam-ot mond nekem, de kérésre semmiképp, csak ha eszébe jut, azért sem számoltam még be erről a blogon, mert nem merem biztosan állítani, hogy szándékosan, értelemmel használja ezt a szót. (Bár azért elég gyanús.)

Holnap majd írogatok Picurról, mivel holnap du. megyek dokihoz, nagyon kíváncsi vagyok, mit mond majd, mindent rendben talál-e.
Egyáltalán nem vagyok rosszul, holott Borival 10 héten át kutyául voltam, most csak fáradékonyabb vagyok.
Hát, ez hosszú lett, de gondoltam, reagálok mindenre. :-)

Ingrid írta...

Nem baj, elolvastam így hosszún is :)
Igen, valóban utánam mondta, hogy BABA! Azt hittem rosszul hallok, aztán ma reggel is megismtelte (sajos a kemrába nem csinálja, mert elvonja a figyelmét a kamera...).
Szóval, mondja.. imádom! De ez még semmit nem jelent, vannak babák, akik ez után megrekednek, így Borka simán lealázhatja még körmondatokban ...
Drukkolok a dokis randihoz és várom a beszámolót :))))
Ingrid

Luca írta...

Hajrá Bori! :D :D

PM írta...

Jaj de ügyes :) Majd Nórinak elmesélem, hogy Borka és Heléna már miket tudnak ;) Hátha Őt is motilvája ;)

Névtelen írta...

Olyan kis drága ez a lány!!! Nagyon megszerettem. És úgy örülök minden produkciójának. Most épp annak, hogy felállt. Szívből gratulálok!!!!
ÁronAnyu

panka írta...

Borika köszöni ám a sok gratulációt, csak mióta megtanult felállni, másra nem is ér rá, folyton ezt kell gyakorolnia. :-)