2008. május 17., szombat

Borka is a punk rocker

Ma ismét eseménydús -bár tulajdonképpen átlagos hétvégi- napunk volt, bevásárlással, kertben majdnem-fenyő-evéssel, stb. A bejegyzés apropója ellenben tisztán a rakenroll ! Bori ugyanis ma lelkesen dobolt a White Stripes-ra (aki nem tudná: ott is női dobos van, ráadásul testvérpár játszik, úgyhogy akár össze is jöhet egy zenekar...), tetszett neki a gázrózsa is (első kép, hanyag oldalranézéssel), a Faith No More kevésbé, nap végén pedig a klasszikusokra koncentrálva Jerry Lee Lewis ment. Megmondom őszintén, teljesen megdöbbentem, hogy az öreg még aktívan fellép.



A kevésbé öreg nemcsak a zenével foglalkozott, hanem be is költözött a hajó mellé a ládába:

Fénykép nincs róla, de alkotó kedvében a bolttól hazáig annyira belejött a kiflievésbe, hogy még a pelenkában is találtunk egy darabot belőle.

Labdázni is egyre ügyesebben tudunk, már nem érintő irányba dobja el, hanem kifejezetten nekem.

Megpróbálkozik néha egy-egy lépéssel meg sasszéval is, úgyhogy búcsúzóul csak annyit tudok írni: Hey Ho Let's Go!

Csak kisbetűvel írom le, de egészen durva dolgokat is hallgattunk ma, a nevét nem írom le, nehogy feljelentsenek a gyermekvédelemnél a kedves olvasók...

5 megjegyzés:

panka írta...

:-D
Drága Férjemuram!
Nyíltan szeretnék kiállni gyermekkorom kettes számú kedvence, Szinetár Dóra mellett, hát azért nem egy Pap Rita ő, hogy a gyermekvédelemtől kelljen tartani...
(Öööö, az egyes számú kedvencem Szandi volt. Ezt kicsit én is szégyellem, de hát mi más választása volt annak, aki 90-ben volt 7 éves!? :-D )

Névtelen írta...

Buli után a takarítás...hát ez nagyon komoly!! :)
De mondjuk a Faith No more az elég jó, bár megértem, ha a keresztlányom még nem tudja értékelni ;)

Tibi írta...

Kedves Gönczy apuka!
Nagy örömmel olvastam bejegyzését, csak így tovább! Remélem 2 kiscsajjal több lesz a világon akik nem tucc-tucc zenén nőnek fel és majd nem dizsiben csápolnak a sok kis nyikhaj tini között :) Mi Bogival rendszeresen hallgatunk a kocsiban Ramsteint, Stratovariust, Blind Guardiant, ha anyuci nincs itthon akkor előkerül egy kis Gamma Ray is és a kis törpének bejön :) Naná :) Még jó hogy... :P
Ma reggel találtam épp egy jó kis albumot. A címe: "The best of heavy metal for babies", ha érdekel küldhetek linket ahonnan le lehet tölteni. Teljesség igénye nélkül, milyen előadók művei hallhatók rajta: stratovarius, scorpions, pantera, metallica, megadeth, led zeppelin, judas priest, iron maiden, helloween, guns and roses, stb...
Illetve! Rábukkantam erre az oldalra: http://www.metalbabies.com/.
Van pár cucc ami tetszik, valahonnan kell nekem az autónkra egy "metal baby on board" matrica ;)
Üdv: Tibi

Névtelen írta...

Ez aztán a jó ízlés! :) Nagyon jó zenéket hallgat Borka, le a kalappal!
Mi is igyekszünk zenei fejlődését a Ringatón túl is színesíteni ;)

Névtelen írta...

Úgy értem a saját gyermekünk zenei ízlését...