2008. május 20., kedd

KÉPtelenség

Hát persze, hogy épp ma merültek le a fényképezőgép elemei, és hát persze, hogy épp ma nincs tartalék, mikor Borka annyi fényképre kívánkozó aranyosságot művelt.
Így kénytelen leszek szóban megörökíteni ezeket az eseményeket, igaz, hogy így fele annyira sem izgalmas, mint képekben lett volna, de legalább megmarad az utókornak. :-)

Gyakran szórakoztatom Borit szerepjátékokkal, amikről ugyan azt gondolná az ember, hogy egy kisbabát még kevésbé szórakoztatnak, nekem viszont főleg ilyen játékötleteim vannak, ezért rendre ilyenekkel foglalom le őt.
Mostanáig csupán csendes megfigyelője volt az eseményeknek, ma viszont, nem sokkal azután, hogy figyelmesen végignézte amint megetetem és megitatom a kis bohócát, arra figyeltem fel, hogy ő is végigcsinálta a tőlem látott mozdulatokat. :-) Egyik kezében egy kis műanyag pohárral, a másikban pedig egy kiskanállal hadonászott a bohóc előtt, és pakolgatta őt ide-oda. Nagyon nagyon édes volt. :-)

A másik aranyosság is utánzáson alapult(persze mi az, ami nem azon alapul?) mesét olvasott magának a kisasszony. :-)
Kivett maga elé egy keménylapos mesekönyvet, ide-oda forgatta, és közben magyarázott. Lapozni nem tud még, amitől egy idő után dühös is lett, és engem hívott segítségül, addig viszont így is remekül elszórakoztatta magát. No meg engem. :-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ügyes kislány! Képek nélkül pedig nagyobb tere marad a fantáziának. :)
Azért persze látni is szeretném már végre; nagyon várom a holnapi randinkat!

Puszi,
N

PM írta...

Jaj de édes lehetett :))) Ez nagyon jó ötlet! Mondjuk mesekönyvvel már próbálkoztam, de egyelőre mindenféle különösebb szemle nélkül inkább megeszi ;)

Névtelen írta...

Igen, én mindig is tudtam, hogy Borka nem csupán házias, de gondoskodó gazdija is a bohócának és emellett nem sajnálja az időt, energiát a művelődésre sem. Ezért is tetszik annyira, na!
Csókolom!
Áron

Ingrid írta...

nagyon várom már én is ezeket a kis játékokat :) Borka már nagyon ügyes, kis élenjáró Heléna előtt, lesz kitől tanulni :)

Évi írta...

Én is örültem, egyböl felismertem Borkát.A helyes kis pofikájáról, meg a szemtakaró teljes azonositó.Még szemüveg mögé rejtve is gyönyörü kis bájos pofikája van:-)).

Tényleg kicsi a világ, hogy pont összefutottunk.De nyugodtan megszólithattál volna.

na megyek, leírom neked priviben a telszámomat, ha mentek játszira sms???

Pusz, Évi