2008. május 28., szerda

Gyors bejelentkezés

Régen írtam, mert hétvégén nem is voltunk itthon, hétfő este értünk haza Alsóörsről, tegnap meg sok dolgunk volt, így estére elfáradtam.
Borika most járt életében másodszor Alsóörsön, legutóbb kéthónaposan volt ott szüreten, meséltem neki, de nem valószínű, hogy emlékezett rá. :-) Mindenestre most is jól érezte magát, igaz az idegen helyen (nem)alvás mindkettőnk idegeit megcincálta kissé, de itthon helyreállt a rend.
Helyettem meséljenek a képek erről a mozgalmas hétvégéről.

Borka e pillanatban egyébként épp az erkélyen szundikál, nemrég értünk haza a doktornőtől. Semmi baja nincs, csak oltást feliratni voltunk, meg megbeszélni néhány dolgot. Most nagyon jó kedvében volt a doktornő, és nagyon megdícsérte Borikát, meg engem is, hogy milyen szépen fejlődik a leányzó, és mennyi mindent tud már.

Bori meg még rá is tett egy lapáttal, még olyat is mutatott, amit itthon nem nagyon szokott: az asszisztensnő minden szavát elismételte lelkesen. Na jó, az asszisztensnő természetesen nem azt mondta, hogy "meningococcus", vagy "lumbálpunkció", hanem előzékenyen a baba és a mama szavakat mondogatta Borinak, aki így jobb esélyekkel indult ebben a játékban. :-D

7 megjegyzés:

Bea írta...

A csúcscuki kép szerintünk is csúcscuki! És az a kis sapi! Jó kis hétvégéek volt, jók a képek.
Puszi
Áronanyu

Névtelen írta...

Gyönyörű hétvége, szuper képek :) Imádom Borkát még mindig! Szépséges, tízhónapos nagybaba :)

PM írta...

De szépek vagytok! :) A csúcscuki mellett nekem a kurjongatós a kedvencem és a kisasszony rucija :D

Évi írta...

Hát ahogy a tegnapi találkozásból leszürtem......őszintén??
Szerintem simán ment volna a moszkvicsslusszkulcs, streptococcus és társai is:-))))Csak szégyenlös volt.Mondjuk velünk nem szerencsére.Cukibaby nagyon.Jó volt talizni, ismételhetünk majd??

csók,

Évi írta...

Jajj és Panka.Írd már meg priviben légyszi annak az index oldalnak a címét amit emlitettél.Nagyon kiváncsivá tettél ám.
Köszi, Évi

panka írta...

Köszönjük a kedves szavakat mindenkinek. :-)))

Évi, itt is írom: persze, hogy ismételjünk majd, egyébként meg, írtam neked wiwen... :-)

Névtelen írta...

Jaj, ez az új fotó a neved mellett... Isteni!