2008. július 21., hétfő

16 hetes pocakfotó

Csak távirati stílusban, mert mindjárt kidőlök.
61,8 kg vagyok, de ha nem szőrözünk, és felkerekítjük 62-re, még akkor is elégedett vagyok, mert ez még mindig csak 1 kiló hízás eddig.

Picur jól van, legalábbis gondolom, hétvége óta, finoman de biztosan, érzem őt mozgolódni. :-))))
A héten valamikor eljutok az orvosomhoz is, aki végre hazatért a szabadságáról, és akkor talán többet is megtudok leendő másodszülöttemről. :-)
Az "1 évvel ezelőtt" című rovathoz pedig: 1 éve ilyenkor este ország-város-fiú-lányt játszottunk Lacival. :-))) Közben egyszer-egyszer már éreztem valami furcsát, de még egyértelmű volt, hogy nyugodtan lefekhetek aludni, reggelig nem lesz semmi extra történés. :-)

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Már egyértelműen látszik, hogy lakik ott valaki, főleg a múltkori képpel összehasonlítva. :) Innen is pusziljuk Picurt.
Szeretném azt megkérdezni tőled Panka, hogy holnap ha átugranánk napközben felköszönteni Borikát, az beleférne-e? Csak olyan csajos köszöntés lenne, mert Apucink dolgozik és a hetünk is elég bonyolult, mivel pénteken elutazunk. De mindenképp szeretnénk felköszönteni Borikát. :)

BOT

panka írta...

Orsi, ez nagyon jó ötlet, csak ha nem gond nektek, akkor úgy kéne megoldani, hogy du. 2 után gyertek... menne az úgy nektek? Merthogy 11 és 2 közöttre már vannak vendégeink holnap, és ők már 1 hete bejelentkeztek.
Remélem így is összejön, nagyon örülnénk nektek!!!

Ingrid írta...

Csinos pocak! Bár ha őszinte akarok lenni, leírom, hogy hamar kerekedik, és ezek szerint igaz az az álítás, miszerint a második hamarabb látszik...
Viszont! A súlygyarapodás is igaz: második kevesebb...
remélem így haladsz a továbbiakban is és leszel nekem Te is példakép az elkövetkezendőkre :)

Orsi írta...

:)
Mindenképpen jó az időpont, mert holnap elég zűrös napunk lesz, fél 1-től programom van, addig Bogica Tibinél lesz a munkahelyén, utána visszamegyek érte és csak ez után érkeznénk hozzátok, kb. fél 3 és 3 óra között.
Nem tartunk fel sokáig, csak még nyaralás előtt szeretnénk felköszönteni Borit.

PM írta...

Nagyon szép poci :) Én is úgy hallottam, hogy a 2. baba hamarabb látszik. Olyan jó érezni, mikor már tudod, hogy Ő az :)))

panka írta...

Orsi, remek, akkor váruk titeket holnap du.!

Ingrid, nekem Bori is hamar látszódott, mert ilyen hasas típus vagyok, eleve sem lapos a hasam, még mikor versenysúlyomnál vagyok, akkor sem, így aztán terhesen is rögtön terebélyesedni kezd. :-) De sebaj ilyenkor legalább van mentségem. A mérleg meg megnyugtat, hogy ez inkább a baba, meg a járulékos cucc, és nem annyira háj. :-)
De azt én is látom már most, hogy Picurral még nagyobb lesz a hasam, mint Borival volt...

PM, én is annyira szeretem a mocorgást, tökre meg tudok tőle hatódni. :-)