2008. augusztus 18., hétfő

Félidő

Vége az első félidőnek. :-) A meccs elején úgy tűnt, Picur K.O.- val győzni fog, és teljesen kikészíti a Mamáját, de mostanra egyenlítettem. :-) Izgatottan várjuk a második félidőt, aminek a végén remélhetőleg egy 1:1-es végeredménnyel egy egészséges gyermek és egy boldog, egészséges anyuka fog lejönni a pályáról. ;-)))

Picur a vizsgálatok és ultrahangos kukucskálások tanúsága szerint teljesen jól van, korának megfelelően, szépen fejlődik, és már most feltűnően cuki. :-)

Én is jól vagyok, (koromnak megfelelően, szépen fejlődöm ;-) ) csak mostanában igyekszem kicsit többet pihenni. Bár én nem érzem úgy, hogy túlhajtottam volna magamat az elmúlt időszakban, de orvosom múlt csütörtökön arra figyelmeztetett, hogy erősen meg van rövidülve a méhnyakam, és mivel ennek a folyamatnak a következő állomása a méhszáj megnyílása, amire így a 20. hét környékén egyelőre nincs sok szükségünk, sőt... hát nyomatékosan fel lettem szólítva, hogy szedjem ki a hangyákat a bugyimból és ücsörögjek/feküdjek többet otthon, nyugton.

Mivel orvosomnak jól felfogott érdeke volt, hogy alaposan befosasson - és ezáltal komolyan vegyem a pihenést - mindenféle koraszüléseket emlegetett összevont szemöldökkel, de nem olyan fából faragtak, hogy könnyen berezeljek, úgyhogy őszintén mondhatom, nincs bennem semmi aggodalom, de bízom az orvosomban, és betartom az utasításait, úgyhogy pihenősebbre veszem a tempót - már amennyire ez egy örökmozgó egyéves mellett lehetséges.

Picur szerény hajléka így fest kívülről - most épp lilában, mert a szokásos piros pocakfotós pólóm épp mosásban van. :-)

Tudom, jó nagy, de hát ez van, úgy látszik, Picur kedveli a tágas teret. :-)
Hízni még csak 2 kilót híztam, tehát 63 kiló vagyok, szerintem ez nem rossz a 20. héten.

Fontosnak tartom még megemlíteni, hogy Picurkám erőteljesen mocorog, és én ezt immáron 1 hónapja érzékelem is, sőt, az utóbbi napokban ténykedése már kívülről is érzékelhető, úgyhogy már Laciba is rúgott pár kedveset a gyermek. :-) Egyelőre örömmel fogadjuk, hogy így megrugdos minket, idekint lévő gyermekünket már inkább lebeszélni próbáljuk efféle akcióiról - egyébként sikerrel, Borka mostanában egyértelműen rájött, hogy miként kell finoman közeledni embertársaihoz, és ha ez nem is jön össze mindig maradéktalanul, azért tény, hogy rengeteg kedves, finom simogatást és puszit kapunk tőle, amik mellett néhány hajtépés és szemkivájás már igazán eltörpül. :-)

3 megjegyzés:

PM írta...

Gratulálok a félidőhöz!
Azért tényleg vigyázz magatokra, bár én se bírtam sose igazán pihenni! :S Örülök, hogy mindenki a korának megfelelően fejlődik :D
Borka nagyon cuki lehet :))) A pocakod csini, viszont úgy hallottam 2. gyereknél gyorsabban nő. De súlyban ez semmi, szóval ügyes vagy. :)

Ingrid írta...

Csatlakozom PM-hez! én is úgy tudom, hogy a második hamarabb nő, viszont kevesebbet lehet hízni, ami abszolút pozitív ;)
Panka és kistesó rugdosási összehasonlításán jót nevettem, aranyos vagy, ahogy erről írsz :)

Orsi írta...

Nagyon örülök, hogy jól vagytok, ez látszott ám szombaton is, csak egy picit fáradtnak tűntél, próbálj picit többet pihizni.
Sok puszi Neked, Lacinak Borinak és Picurnak is :)