2008. szeptember 12., péntek

Megérkezett!!!

A könyvcsomag a Pagonyból. Élőben is remek választásnak tűnt mind az öt könyv, no meg az egyszem cd is.
A következő darabokkal gazdagodott Borika könyvtára:



József Attila Altatója, Gyöngyösi Adrienn gyönyörű illusztrációival. Nagyon szép, művészi kivitelezésű könyv, kemény lapokkal, Borka máris imádja lapozgatni, és a vers is megtetszett neki, már kéri, hogy mondjam neki.




Őszi böngésző: A böngésző sorozat egy város életét mutatja be képekben, a négy kötet négy évszakot ölel fel. Kicsit olyasféle képeskönyv, mint a Tesz-vesz város, minden egyes oldalon órákig lehetne nézelődni. Ezt is érdeklődve figyeli Bori, bár úgy látom, ez a hatalmas képrengeteg egyelőre kicsit zavarba hozza, kevésbé köti őt le. Valószínűleg ezt majd kicsit később fogja igazán értékelni.


Marék Veronika Boribon sorozata eddig is nagy favorit volt Borinál, imádja névrokonát, a kis medvét, nem lőttem hát mellé ezzel a résszel sem, melyben Boribon kirándul. Máris számtalanszor hallgatta végig a mesét, a végén újból és újból kezembe nyomja a könyvet, és nyüszögve kéri, hogy kezdjem elölről. :-)

A csillámló csillag című könyv egy bájos kismackóról szól, szintén nagyon kedves rajzokkal, de erről egyelőre nem tudom, hogy Borinak hogy tetszik, mivel Lacival úgy döntöttünk, hogy nem zúdítunk rá egyszerre ennyi könyvet, ezt eltettük kicsit későbbre, majd pár hét múlva kapja meg, ha a mostani újdonságok kicsit lecsengtek már. Nekem mindenesetre tetszik. :-)


A Friss tinta című mai magyar gyermekvers antológiát - bevallom - félig-meddig magamnak vettem, persze Borit fogom szórakoztatni a versekkel, de elsősorban én voltam kíváncsi, hogy milyenek is a modern gyerekversek. Nos, némelyik nekem túl modern, de a többségük mindenképp vicces, és van jónéhány igazán eltalált darab is. A könyvnek további erősségét jelenti az igényes illusztráció, mely Takács Mari munkája.

Bár teljesen más jellegű a gyűjtemény, így nem is jogos az összehasonlítás, azért én megemlítem, hogy nálam a jó öreg Cini-cini muzsika versgyűjtemény sem esett ki a pikszisből. :-)

Végül a sok könyv mellé bekéredzkedett a csomagba egy cd is, Halász Judit Mákosrétes című lemeze, amire Lacival mindketten ráztuk már ovis korunkban, és most Borka is nyomdokainkba lépett. :-) Lelkesen riszálja a popsiját az Almaszószra, de a lágyabb dallamok is nagyon tetszenek neki.


Nem volt egy filléres akció ez a könyvvásárlás, de kivételesen semmi kétségem nincs afelől, hogy jól döntöttem, mikor megvettem ezeket az új könyveket.
Természetesen máris megvan a listám a következő könyvrendelésre, de ez már csak decemberben lesz aktuális.
Addig gyönyörködünk a most szerzettekben. :-)))

5 megjegyzés:

glaci írta...

Az almaszósz az almaszósz
Kenyérre senki nem keni

Halálfej Joe a vén kalóz
abban szeret csak fürdeni

Na, holnap meghallgatjuk együtt, ez az igazi rakenroll.

Évi írta...

Jajj Pankám olyan szépet írtál hozzám:-)))).meghatódtam komolyan.Köszi.Viszont ha pocakos vagy, akkor JOGOS ha nem a háztartás az elsö dolog amit rendben tartasz!!Most elsösorban MAGATOKRA kell vigyázni!!!!!!!
Picurka tényleg vicces gyermek.a végén meglepi lesz mit "kaptok":-)))Igy még jobb.
neveKKKKÉrtesülhetünk róla????

csók

Névtelen írta...

Már vártam ezt a bejegyzést... Tanulok tőled és ötleteket merítek :)
ÁronAnyu

Névtelen írta...

Jaj, az Altaro nalunk a fogacskak martalekava valt :( igaz, h meg hasznalhato, de korantsem olyan szep mint eredetileg ...

Névtelen írta...

Ingrid voltam, csak nem vagyok bejelentkezve...