2008. szeptember 11., csütörtök

Picur, a tréfás kedvű gyermek

Avagy helyzetjelentés kisebbik csemetémről.
Akiről újfent nem tudjuk 100%-ig, hogy kicsoda is...
Ugyanis doktorom ma az ultrahangos vizsgálat alatt egyszer csak ímigyen szólt:
-Magának a 4D-n tényleg azt mondták, hogy lány?
Mire én teljes döbbenetben:
-Mééééér? Hát nem lány?
Doki röhögve:
-Hát azt nem mondtam, de látok itt valami furcsát a lába között.

És tényleg, valóban én is láttam ott ma egy puklit, ahol a múltkor semmi sem volt. :-O
Na erre varrjatok gombot, kedves blogolvasók!!! :-D

Na azért a doki is azt mondta, hogy valószínűleg inkább a 4D-s szonográfus kollégának van igaza, mindenesetre következő alkalommal ismét megvizslatja majd, hogy mi is a helyzet.
Csak hogy kicsit izgalmasabb legyen az élet...

Sajnos egyéb izgalmakkal is szembe kell néznünk: a külső méhszájam kinyílt - ez ugye a múltkori megrövidült méhnyak után már nem annyira meglepő - az orvosság sok-sok pihenés, rengeteg magnézium, kálcium, és egy Salbutamol nevű tabletta. Ettől visszazáródni ugyan már nem fog, de legalább talán nem nyílik tovább. Ez az állapot nem mondható ideálisnak, de azért pánikra sem ad okot, rengetegen hordták már ki a terhességüket akár a 40. hétig is nyílt külső méhszájjal, csak egy kicsivel több óvatosságot, pihenést kíván a helyzet.

Megyek is aludni, jó éjszakát!

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Húha, ez aztán a meglepő fordulat. Vagy nem fordulat? ;)
Meglátjuk, mindenesetre biztos téged is izgalommal tölt el, hogy Picur majd esetleg mégis a Péter nevet kapja-e? Nagyon izgi. :))

A dolog másik oldalát nézve, Pihenj, pihenj és pihenj, nagyon sokat. Bár amennyire Borikát ismerem, biztosan nincs könnyű dolgod, nagyon vigyázz magatokra!!!

Sok puszi nektek

PM írta...

Hű, de izgi... Erre mondták nekünk is annó, hogy egy "lányból lehet fiú" a szülésig, fordítva nem nagyon szoktak tévedni. :) Kíváncsi leszek.
Most így gyakrabban kell járnod vizsgálatra? Vigyázz nagyon magatokra!

panka írta...

Orsi, én egyelőre nem izgulok annyira, szerintem amúgy lány, elég ritkán szoktak tévedni 4D-n, és az ottani doki 20 éve semmi mással nem foglalkozik, csak ultrahangokat nézeget, az én dokimnak meg egy nem túl jó felbontású készüléke van, és ő maga is mindig azt mondja, hogy azért ő nem tud biztosat mondani.

Ami Borit illeti, hihetetlenül ügyes, igazán lehet mellette pihenni, egyrészt, mivel még napjában kétszer is elalszik másfél-két órára, másrészt pedig ha ébren is van, itt a nagyszobában órák hosszat eljátszadozik békésen. Persze meg nem áll, és nagyokat kurjantgat, de semmi olyat nem csinál, amitől én ne pihenhetnék, szóval jókislány. :-) Persze a nagyon tuti az lenne, ha megtanulna egyedül járni, hogy emelgetnem se kelljen, de hát mindent azért nem lehet! :-)

PM, tudom, hogy hivatalosan ezt szokták mondani, de én még csak fordított esettel találkoztam, az ismeretségi körünkben ketten is vártak kisfiút, akikből megszületvén kislány lett. :-)
Abba maradtunk a dokimmal, hogy ha nem fáj a hasam, mehetek 4 hét múlva, ha továbbra is fájdogál, menjek hamarabb.

Névtelen írta...

Hát ez jó...Picur még tartogat meglepetéseket! :)
Pankám, kérlek nagyon vigyázz magadra!
Puszi

Névtelen írta...

Hú, most aztán izgulhatunk legközelebbig! De, Panka, fiúsmaminak lenni pont olyan szuper mint lányosmaminak :)

Méhszájtágulat: nekem is volt. És minden jó lett, mert a vége jó lett :)) Nálatok is pont így lesz, már látom! Puszi.

Névtelen írta...

pihengess sokat, amennyit lehet! Olvass Borkanak, as Helenat is nyugira keszteti es most igyekezz visszabb venni a tempobol. A hazimunka ugyis megvar :$