2008. október 13., hétfő

28 hetes pocakfotó - és még valami


Íme. A súlyom stagnál, továbbra is 65 kiló, immár egy hónapja. Ezt azért annyira nem bánom. Főleg mivel a dokim megnyugtatott, hogy Picur nagyon is szépen fejlődik, megfelelő súlyban van, tehát ő hízik, én fogyok. Mielőtt bárki meggyanúsítana: nem teszek érte semmit, nem fogyózom terhesen. Borival is volt ilyen időszakom, szerintem másnál is van.

Az én kicsilányom - most a pocakbélire gondolok, de a másik is - jól van, icánkol, meg ficánkol, és reményeink szerint mindenét egészségesre növeszti, minden rendben van, a kényszerpihenést meg elviseljük valahogy, sose legyen nagyobb bajunk.

Más valakiért aggódom most, és hálát adok, hogy nem a saját gyerekemért kell. Nem ismerem a családot személyesen, csak a blogjukat, de sokan gondolnak most rájuk ismeretlenül, köztük mi is. Egy 7 hónapos kisfiúról tegnap derült ki, gyakorlatilag minden előzmény nélkül, hogy leukémiás. Most válságos az állapota, az életéért küzd. De nagyon sokan imádkoznak, drukkolnak a gyógyulásáért, aki úgy érzi, imádkozzon érte, vagy legalábbis gondoljon a kis Botira nagy szeretettel, hátha segít...

10 megjegyzés:

PM írta...

Nagyon csinos pocak! A súly meg szuper! Mikor kell legközelebb orvoshoz menned?
Nagyon kibuktam én is Boti miatt, mondjuk ha lelkiismeretesebb lett volna az orvos és nem intézi el egy "ovis vírus"-sal, lehet, hogy nem romlik le ennyire az állapota... :(

Orsi írta...

Irigyellek a súlyod miatt. Mikor én ennyi idős terhes voltam, talán kb. +15kg-nál tartottam és hidd el, én sem tettem érte semmit.
Boti...
...nem ismerem a babát, sajnos a blogját sem találtam meg a tieid között, de nagyon együttérzek. És így ismeretlenül is küldöm az energiát, talán segít egy picit.

panka írta...

PM, igen, ebben ez a rémisztő, hogy azt érzi az ember, hogy bárkivel bármikor megtörténhet, ha ennyire félvállról veszik az orvosok, hogy egy 6 hónapig nyugodt, vidám kisfiúnak egy hónap alatt megváltozik a természete, és nem alszik, hány, lázas... Mert visszaolvastam Lindyék blogján, és már hetek óta ez volt a helyzet, ha jól láttam, többször is mutatták orvosnak, és nem javult. :-( Azért egy profi orvos legalábbis annyi gyanút foghatott volna, hogy hamarabb elküldi őket vérvételre...

Nekem 4 hét múlva kell csak mennem dokihoz legközelebb - ha addig minden rendben van, de miért ne lenne? :-)

Orsi, ami a súlyt illeti, én azt látom, hogy ez elég minimálisan múlik a terhes nőn, nagyrészt genetika, és egyéb tényezők. Teljesen átlagosan, normálisan ettem Borival is, most is, de ha most meglódulna a súlyom, csak úgy, hát nemigen tudnék mit tenni ellene, szóval nem az én érdemem.

Ami Boti blogját illeti, nálunk ő nincs kilinkelve, én csak néha olvastam őket, és most meg nem akartam ide a szövegbe belinkelni őket, végülis nem kértem rá engedélyt az anyukától - akinek szegénynek kisebb gondja is nagyobb most ennél. De nagyon kedves, szimpatikus család, és tüneményes a kisfiú. Remélem, hogy meggyógyul...

Névtelen írta...

Jó kis garzonja van a mininek! És jó, hogy nem gyarapodik a súlyod a fény sebességével. Egészségesebb is így.
A kis Botit nagyon sajnálom, szörnyű, hogy ilyesmi megtörténhet! Gondolunk rá...
Bea

Orsi írta...

Megtaláltam Botiékat. Már 104 db megjegyzés van, és ma este 22-kor közös imát mondunk érte. Remélem így ismeretlenül is fogunk valamit segíteni. :((

Évi írta...

jajj istenem.naggyon nagyon szoritunk a kisfiúnak.Olllyan igaszságtalan, hogy ilyesmi egyáltalán létezik......szegény szülők.......
Pocak széééép.És nem hízól sokat???Szupi ügyes vagy.Én sosem stagnáltam:-(((((

panka írta...

Igen Orsi, én is olvastam, és ment az ima este 10-kor. Örülök, hogy megtaláltad őket, tegnap este gondoltam is rá, hogy ma megírom neked magánban a blogjuk címét.
Én is naponta többször ránézek az oldalukra, csak nincsenek szavaim, nem tudok már mit írni nekik. :-(

Évi írta...

Istenem én sírok....elolvastam.A hideg borzong a hátamon!!!MIÉRT??????
ÁÁÁ nagyon szoritunk a kicsifiúért:-((((

PM írta...

Igen, jól láttad voltak egy ideje tünetek, amit félvállról vettek :( Félelemetes és szívszorító:(

4 hét gyorsan letelik és jó híreket kapsz :)

Névtelen írta...

Gyönyörű pocak! És már 29. héééét????
Jaj! Igyekezni kell a következő találkozóval, nehogy Hugi közbeszóljon :)

Ingrid