2008. december 19., péntek

2 in 1

Még mindig, ne aggódjatok. :-) Szólunk ám, ha bármi változás áll be ez ügyben.
Tegnap elég maratoni rohangálást tartottam délután, az előző napokat pedig takarítással, rendrakással, és ajándékvásárlással töltöttem, szóval ettől a sok lótásfutástól akár meg is születhetett volna a kisbabánk, de egyelőre nem tette.

Tegnap beugrottam Laci egyik munkahelyi karácsonyára, ahonnan elrobogtam az orvosomhoz egy vizsgálatra, ahonnan tovaszáguldottam a szülésznőmhöz egy NST-re, és innen Lacival együtt elnéztünk még a másik munkahelyi karácsonyára, mert már mér' ne egy napon legyen a kettő, természetesen. :-D Nem unatkoztunk tehát, de Borika se, aki ez idő alatt a nagyszüleinél mulatozott, és csak este 10-re került ágyba - aludt is reggel egészen 8-ig, ami minálunk nagy szó ám nagyon.

Természetesen megosztom a hugiról szerzett információimat is: jól van odabenn, pancsol az egészséges magzatvizében, a kicsit sem meszes méhlepényem mellett, a súlyát továbbra is 2600g és 3 kiló közé becsli a gép, ami nem egy meglepő adat, mert én eleve ilyen súlyú babára számítok, és a múltkor is ilyesmit láttunk, bár biztosan hízogatott picit azóta.

Az orvosom még nem látta a méhszájamon a szülés előjeleit, bár félig viccesen felajánlotta, hogy változtathat ezen, de siettem menyugtatni, hogy ettől eltekinthetünk... (Egyébként tényleg nagyon nagyon finoman vizsgál mindig, ez most sem volt másként, csak mondta, hogy ha valaki már majd eleped egy jó kis szülésért, akkor azért ő is tud úgy vizsgálni, hogy rásegítsen. Hát én ennyire azért még nem epekedek...)

Ha addig nem történik semmi, akkor dec. 30-án este vizsgál meg legközelebb, ahogy a szülésznőm is akkor vár legközelebb NST-re. (Jó sokára, Borival ilyentájt már jóval sűrűbben vizsgálgattak.)

A doktor szerint nem valószínű, hogy hugibaba kibújik karácsonyig, de azt is rögtön hozzátette, hogy annyira higgyek neki, mintha a körtéri jóst kérdeztem volna. :-D
Nem tudom milyen jós működik a Móricz Zsigmond körtéren - merthogy nyilván arról beszélt, az van a rendelői vonzáskörzetében - de a lényeget megértettem, és én is épp így gondolom: még a legjobb nőgyógyász sem tudja pontosan megjósolni a szülés várható időpontját, mert bármikor felgyorsulhatnak úgy a történések, hogy egy tökéletesen zárt méhszáj, és magasan fekvő fejecske ellenére fél nap múlva a karjában tartja az anyuka a babáját. Mindenesetre én most valóban átállítottam az agyamat arra, hogy még így kettő az egyben ünnepeljük a karácsonyt, aztán lesz, ahogy lesz, én bármilyen forgatókönyvre nyitott vagyok, az egyetlen kikötésem, hogy happy enddel záruljon. :-)

A szülésznőhöz most Laci is eljött, hogy feltehesse az esetleges kérdéseit(nem nagyon voltak) és a szülésznő őt is felkészíthesse kicsit lelkiekben a szülésre, nem mintha ne emlékezne kristálytisztán a 17 hónappal ezelőtt történtekre, de mégse árt az ilyesmi.
Ahogy nekem sem, én mondjuk garantáltan nem emlékszem kristálytisztán annak a napnak a történéseire, de elképzelhető, hogy ez jobb is így. Nem állítom, hogy nincs bennem félsz a szülésre gondolva, de korántsem akkora, mint Bori születése előtt közvetlenül, és tulajdonképpen most nem annyira magától a szülési fájdalomtól tartok, hanem attól, hogy ne piszkáljanak fölöslegesen, és hogy ne legyen semmi komplikáció.

Hm. Itt most kitöröltem egy bekezdést amiben keszekusza gondolatok voltak arról, hogy milyen szülést szeretnék. Fölösleges, mert egyrészt úgyse rendelésre megy, másrészt meg van rá egyszavas megfogalmazás is: háborítatlant, ó milyen meglepő...
Igen, azt hiszem álmaim szülése egy háborítatlan kórházi szülés, rendelkezésre álló, de végsőkig háttérbe vonuló orvossal és szülésznővel.
Ehhez lehet drukkolni, az időpont teljesen huszadrangú részletkérdés. :-)

4 megjegyzés:

Kata írta...

En mar uuuuugy izgulok :-))))

PM írta...

Én is nagyon izgulok :)))) Igyekszem majd gyakran benézni, nagyon sokat gondolok Rátok!!! :)

Évi írta...

Pusszantás.nagyon csini és fitt voltál, gyors mint a villám és ahogy felcipelted Borit babakocsistól, hát csak pillogtam.nagyon stramm csajszi vagy.Drukkolunk és veletek vagyunk:-)))))

Névtelen írta...

Azt kivanom hogy TOKELETES szulesed legyen :) remelem akkor amikor pont idealis :)
Puszillak benneteket, elvezzetek ki az utolso harmas napokat :)