2008. december 20., szombat

PNS

Prenatális stressz-szindróma. :-)
Nem tudom létezik-e ilyen, a PMS analógiájára, de ha igen, akkor nekem ma ez van, és ez ugye azt jelentené, hogy hamarosan megszülök. :-) Tudjátok, az a feszült, sírós, kissé idegbeteg hangulat, pont olyan, mint menstruáció előtt. Hát az ugyebár kizárt, úgyhogy másra nem tudok gondolni, csak hogy biztos a hugi készülődik kifelé. Jön a havazás is, a frontra is sok szülés szokott beindulni...

Reggel úgy ébredtem, hogy egyrészt szinte fáradtabb voltam, mint ahogy lefeküdtem, másrészt viszont olyan feszültnek éreztem magam - és ebből kifolyólag állítólag olyan undok is voltam - hogy Laci kedvesen ám határozottan visszaküldött aludni reggeli után. Azonban másfél óra alvás után is ugyanolyan sírós-frusztrált kedvvel ébredtem, úgyhogy nem csak a fáradtság volt a probléma.
De egyébként semmi más ennél konkrétabb jelét nem érzem annak, hogy indulna a szülés, úgyhogy ne vegyetek ám nagyon komolyan, lehet, hogy szimplán csak HP vagyok ma. :-P (Nem hülye! Azt nem vállalom. :-))) Hisztis.)

2 megjegyzés:

F.B. Dóri írta...

Jajj, én (is) úgy izgulok már értetek! :)

És ki tudja melyik jelenti majd Azt. Én csak utólag jöttem rá, hogy mi volt a jel...

Rita írta...

Panka, én ugyanezt éreztem, mielőtt a gyerekem megszületett. Gyanús :). Egy kalappal nektek és nagyon szép, könnyű szülést/születést kívánok!