2008. december 8., hétfő

36 hetes pocakfotó

Hú bizony, már itt tartunk. Akár már 1 hét múlva is megszülethet a második lányunk, de egyébként ennyire azért szerintem nem esszük forrón a kását, tovább bentmarad, most úgy érzem. Mindenesetre annyira jó érzés, hogy már csak 7 napot kell kibírnia odabent, és érett kisbabaként, a saját orvosomnál a választott kórházamban szülhetem őt meg. (A Szent Imrében eleve csak betöltött 37 héttől fogadnak kismamákat szülni, mert ugye az azelőtt születő babák koraszülöttnek számítanak, és náluk nincs PIC(koraszülöttek ellátására szakosodott intenzív osztály), ezért a szabály szerint nem fogadhatnak ennél fiatalabb terhességgel érkező nőt.)

Így néz ki most a pocak, ami szerintem hatalmas, bár nem tudom megítélni, hogy Borival kisebb vagy nagyobb volt-e ilyen idősen, hol így látom, hol úgy. A kérdés megítélését nehezíti, hogy Borival nem készítettünk ilyen szép rendszeresen pocakfotókat, így nincs egyértelmű összehasonlítási alapom.
(Update: Most találtam egy Boripocakosat, ami pont ennyi idős, de inkább nem tenném közzé, mert házi használatra készült, és kissé pucér vagyok rajta. :-D De ez eldöntötte a kérdést: ez a has sokkal nagyobb, de Borival jóval hegyesebb volt. Találtam egy 39 hetes publikusat is, ha most is megérem még addig egyben, akkor majd bemutatom az összehasonlítást. :-))




A méreteim minden elképzelhetőt meghaladnak, immár 68 kilót nyomok, tehát az elmúlt négy hétben két kilót híztam, de eljutottam arra a pontra, hogy ez tökéletesen hidegen hagy. :-) Ennek a kétszeresére már nem fogok nőni, az a bizonyos rettegett 70 kiló viszont valószínűleg meglesz, vagy legalábbis nem sok fog tőle elválasztani, de érdekes módon már nem is rettegek tőle annyira, a mostani pacniságomon az a plusz 2 kiló már nem hinném, hogy sokat oszt vagy szoroz. Nem lesz szép, de még így is bőven 10 kilón belül marad a hízásom, úgyhogy nem kesergek, leadom majd, le biz' én. :-)

Egyéb érdekességet nem tudok írni a kiskisasszonyról, virgonc, édes(ezt megbízható forrásból - bizonyos anyai megérzésből - tudom :-) ), szeret zuhanyozni velem, legalábbis olyankor mindig beindul odabenn a bugi, és nagy huncut: szereti jól szájbarúgni az apukáját, mikor az gyanútlanul meg akarja őt puszilni pocakon keresztül. :-)
Szerdán este megyek először NST-re a szülésznőmhöz, jövő csütörtökön meg vizsgálatra a dokimhoz, majd mindkettőről igyekszem beszámolni.

4 megjegyzés:

Évi írta...

Háhá.Én egy Nst-re jutottam el.Épp a 37-ik léptem és megindult a kisasszony:-)).Hihetetlen, hogy már itt jársz uramisten.Máson olyan hamar eltelik egy terhesség.Mingyá itt a kicsibébi:-))))

Borika tündérnek virgácsot:::Ejnye bejnye, hát mit kaonak akkor a rosszak???
Csók

PM írta...

Annyira jó, hogy ilyen szuper dolgokat olvashatok :)
"A méreteim minden elképzelhetőt meghaladnak" ebben nem hiszek Neked :P :)
10 kiló, én 22-őt híztam (ok, víz, de akkor is,) kevés kismamáról tudok aki 10 alatt megállt és nem Sóbertnéra gondolok ;) ) Csinos vagy és nagyon izgulok értetek :)

Ingrid írta...

Jézusoom!!!! Már csak két hét... Heléna akkoriban született ;)
Neked azért picit többet kívánok, vagy amennyit te magadnak ;)

És a pocak... nos, az valami csodaszépséges!

F.B. Dóri írta...

Hú, ez már tényleg nagyon a vége! :)
A 10 kg meg... Hú de boldog lettem volna annyival... Nagyon csini a pocid!